پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساوه و جمعی از مسئولان محلی تاکسی‌های جدید ناوگان تاکسیرانی ساوه رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی شهردار ساوه در مراسم رونمایی از این تاکسی ها گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری ساوه از اولویت‌های حمل‌ونقل عمومی مجموعه مدیریت شهری است.

کامران جوادی افزود: در فاز اول از نوسازی ناوگان تاکسیرانی از مجموع 249 درخواست ثبت شده تعداد 117 دستگاه با آورده پنج میلیون تومان آن هم بابت فروش خودروهای فرسوده تاکسیرانان واگذار شده است.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات 20 میلیون تومانی به متقاضیان افزود: در فاز دوم واگذاری تمامی درخواست‌های ثبت شده واگذار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مسئولان شرکت کننده در رونمایی تاکسی های فرسوده شهری ساوه سپس طرح المان شهری پارک سوار ایستگاه اتوبوسرانی میدان امام خمینی (ره) را افتتاح کردند.

شهردار ساوه در آئین افتتاح این ایستگاه نیز گفت: افتتاح طرح‌های المان شهری در راستای زیباسازی مبلمان شهر و به منظور ارتقای رضایتمندی شهروندان انجام می‌شود.

جوادی افزود: نصب سایبان این ایستگاه که مزین به تصاویر سرداران شهید ساوه است موجب محافظت شهروندان از سرما و گرما در مدت زمانی است که در ایستگاه برای استفاده از اتوبوس های شهری توقف دارند.

مسئولان ساوجی سپس به فاز دوم شهرک فجر ساوه رفتند و پارک شجاعت این شهرک را نیز افتتاح کردند. برای احداث این پارک به مساحت سه هزار متر مربع که به فضای سبز، وسایل بازی و ست بدن سازی تجهیز شده است و دارای کفپوش، جدولگذاری، چمن کاری، نیمکت و ... است در مجموع چهار میلیارد و 434 میلیون ریال هزینه شده است.

امام جمعه ساوه در مراسم افتتاح این پارک گفت: کار جهادی از ویژگی‌های بارز مجموعه مدیریت شهری است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی افزود: در سال اقدام و عمل شاهد فعالیت های ارزشمند شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه در حوزه‌های گوناگون و با روحیه جهادی هستیم.

وی خدمت رسانی صادقانه را از توصیه‌های دینی بیان کرد و افزود: توزیع عادلانه خدمت یک هنر است چرا که نباید خدمات شهری را فقط در یک نقطه از شهر متمرکز کرد بلکه خدمات شهری باید به صورت عادلانه در تمام نقاط شهر توزیع شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: محیط شاداب شهری نشاط شهروندی را به دنبال خواهد داشت و ضمن رضایتمندی مردم رضایت الهی را نیز در پی دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group