پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

شهردار شهر ساوه گفت: برخی نامهربانی‌ها و بداخلاقی‌هایی که صورت می‌گیرد مانع از تحقق اهداف توسعه‌ای شهر نخواهد شد.

کامران جوادی در آئین گشایش جشنواره ملی قناری و پرندگان زینتی در مجموعه بوستان ولیعصر (عج) شهرداری ساوه با تاکید بر اینکه در مقابل تمامی نامهربانی‌ها و بداخلاقی‌ها ایستاده‌ایم، افزود: اجازه نخواهیم داد حاشیه پردازی‌ها و مانع تراشی‌ها ذره‌ای در امر خدمت‌رسانی صادقانه مجموعه مدیریت شهری نسبت به شهروندان فهیم ساوجی خللی وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای سطح کیفی زندگی شهری شهروندان نخستین اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری است، افزود: برهمین اساس علاوه بر تاکید بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های محرک توسعه‌ای در این شهر بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر نیز اهتمام جدی داریم.

شهردار ساوه رویکرد مدیریت شهری ساوه را خروج از مدیریت سنتی و اداره شهر به صورت علمی و با متد شهرسازی مدرن دانست و تصریح کرد: اتحاد و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری و سازمان‌های وابسته پاسخ محکمی به نامهربانی‌ها و بداخلاقی‌هایی است که جز در راستای برآوردن منافع شخصی هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد.

وی افزود: گرچه حجم کارهای صورت گرفته از آغاز بکار شورای اسلامی شهر ساوه در دوره چهارم بسیار بالا بوده و هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما اعتقاد راسخ داریم تداوم اجرای این حجم پروژه‌های احداث شده به همت مجموعه مدیریت شهری ظرف مدت 10 سال آینده چهره شهر را متحول خواهد کرد.

به گفته جوادی اجرای پروژه‌های محرک توسعه‌ای نظیر تقاطع غیرهمسطح، زیرگذر، پیاده راه، احداث سالن‌های ورزشی در نقاط مختلف شهر، احداث بوستان‌های جدید، بازپیرائی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری، تعریض و عقب‌نشینی معابر، رفع گره‌های ترافیکی، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین اولویت‌های شورای اسلامی و شهرداری بوده است.

شهردار ساوه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کشوری قناری و پرندگان زینتی در ساوه با همکاری بخش خصوصی گفت: این نمایشگاه گامی در جهت حضور شهروندان فهیم ساوجی در کنار یکدیگر و توسعه مناسبات اجتماعی با بازدید از مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی این چنینی خواهد بود.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری همواره آمادگی خود را برای برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های متعدد در حوزه‌های مختلف اعلام داشته و از حضور بخش خصوصی در برپائی این برنامه‌ها که توسعه روابط اجتماعی و ارتقای شاخص‌های فرهنگی را در پی دارد استقبال می‌کند.

به گزارش ایسنا؛ رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز با تاکید بر کارآفرینی به عنوان یکی از ضروری‌ترین الزامات در توسعه پایدار گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی که نیاز ضروری جامعه امروزی است موجب کاهش نرخ بیکاری خواهد شد.

سعید کریمی با تاکید بر حمایت شورای اسلامی شهر از سرمایه‌گذاران و کار آفرینان گفت: حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان در شهر موجب شتاب توسعه و عمران و آبادانی شهر خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه قناری و پرندگان زینتی را گامی در جهت فرهنگ سازی حمایت از محیط زیست و حیوانات دانست که انسان را به تماشای آثار و زیبایی‌های خلقت دعوت می‌کند.

به گفته وی پرندگان زینتی و قناری ها از گونه‌های پرندگانی هستند که جزو زیبایی های خلقت به شمار رفته و حفظ و نگهداشت آنان نیز بسیار ارزشمند است.

کریمی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر تقویت فرهنگ کارآفرینی گامی در جهت به تصویر کشیدن زیبایی های خلقت است.

معاون خدمات شهری شهرداری ساوه نیز گفت: بزرگترین نمایشگاه کشوری قناری و پرندگان زینتی توسط بخش خصوصی و با همکاری شورای اسلامی شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ساوه برپا شده است.

مصطفی احمدی از این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه تخصصی در حوزه پرندگان زینتی یاد کرد که در حدود 20 سال پیش نیز به صورت محدود در شهر برگزار شده بود اما به همت شهرداری هم اکنون با حضور علاقمندان به این گونه از پرندگان از سراسر کشور در ساوه برپا شده است.

به گفته وی این نمایشگاه  مطابق استانداردهای کشورهای اروپایی مانند ایتالیا، اسپانیا، آلمان و انگلستان است که در آن تولیدکنندگان و شرکت کنندگان سراسر کشور در غرفه‌های مختلف به نمایش تولیدات خود خواهند پرداخت و بازدید برای عموم آزاد است.

احمدی با اشاره به حضور پرورش دهندگان، پیشکسوتان و تولید کنندگان قناری کشور در این نمایشگاه گفت: علاوه بر حضور علاقمندان از سراسر کشور برخی از پرورش دهندگان این پرندگان از خارج از کشور در این نمایشگاه حضور دارند و متخصصان امر با برپائی غرفه‌های آموزشی به بازدیدکنندگان خدمات آموزشی ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه قناری پرنده‌ای کوچک، زیبا، دلپذیر و فرح بخش است که می تواند باعث آرامش و شادی پرورش دهندگان خود شود، افزود: این پرنده به دو صورت اهلی و وحشی وجود داشته و جثه‌ای کوچک دارد و طول بدن آن بین ۱۳ تا ۲۴ سانتی متر بوده و به طور متوسط در حدود ۱۷سانتی متر است.

در این مراسم از جمعی از پیشکسوتان و برگزار کنندگان این نمایشگاه کشوری با اهدای لوح تقدیر و تندیس نمایشگاه تجلیل شد. همچنین از معاونت خدمات شهری ساوه به دلیل برپائی این نمایشگاه بزرگ تجلیل شد.

برپائی نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری ساوه به منظور معرفی توانمندی های ساوه در حوزه صنایع دستی و گردشگری و نیز ایستگاه نقاشی و اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساوه به همراه غرفه معرفی گلهای زینتی و آپارتمانی که به همت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساوه برپا شده بود از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه بود که با استقبال جمع کثیری از شهروندان ساوجی مواجه شده بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group