چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

در آغاز چهارمین سال فعالیت شورای اسلامی شهر ساوه در دوره چهارم، اعضای این شورا با اکثریت آرا "سعید کریمی" را برای یکسال پایانی فعالیت این شورا به عنوان رئیس انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، در جلسه رأی‌گیری برای تصدی سمت ریاست شورای شهر "سعید کریمی" با 12رأی جایگزین "هاشم زال" شد و ریاست شورای شهر برای یک سال به وی محول شد.

در ادامه رای‌گیری برای سال چهارم فعالیت شورای شهر ساوه، با اکثریت آراء "مرتضی خرمشاهی" به عنوان نایب رئیس، "معصومه شعبانی" امور مالی و خزانه‌دار، "هاشم زال" دبیر اول و "محمود نجفی" نیز به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند.

براساس این گزارش، پس از تشکیل هیئت رئیسه جدید با رای‌گیری، رؤسای کمیسیون‌های شورای شهر برای یک سال دیگر انتخاب شدند.

طی این انتخابات "سید مرتضی ابطحی" به عنوان رئیس کمیسیون عمران، "بهرام رحمتی" رئیس کمیسیون خدمات شهری، "معصومه شعبانی" رئیس کمیسیون فرهنگی، "سید فخر الدین ابطحی" رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی، "محمود نجفی" رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، "هاشم زال" رئیس کمیسیون اداری مالی، "علی اصغر کریمی " رئیس کمیسیون طرح‌ریزی شهری، "محمد صدیق" رئیس کمیسیون امور حقوقی و املاک، " ناصر رحیمی" کمیسیون امور صنایع، " مرتضی خرمشاهی" رئیس کمیسیون امور حمل و نقل انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا تداوم اتحاد بین اعضای شورای اسلامی برای ادامه تحقق اهداف و برنامه هایی که در طول سه سال گذشته تبیین شده است و تلاش برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی تا پایان فعالیت شورای چهارم را از اولویت‌های کاری خویش دانست.

"سعید کریمی" انسجام موجود در بین اعضای شورای شهر و برخورداری از تجربه و تخصص لازم در حوزه مدیریت شهری را گامی برای ترسیم آینده‌ای روشن در پیش روی شهروندان ساوجی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: شوراها تجلی اراده مردم بوده و در قالب یک پارلمان محلی با دریافت نقطه نظرات مردم و نخبگان به دنبال تحقق اهداف توسعه‌ای در حوزه مدیریت شهری هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: شورای شهر در راستای دریافت و طرح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مردم اعلام آمادگی خواهد کرد و با برگزاری جلسات تخصصی به دنبال عملیاتی کردن طرح‌ها و ایده‌هایی است که روند توسعه شهر را شتابان کند.

چهارمین دوره شورای اسلامی در شهر ساوه به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی از نظر جمعیتی و وسعت 13 عضو دارد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group