چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساوه گفت: اصلی‌ترین خیابان این شهر برای استفاده معلولان و جانبازان مناسب‌سازی می‌شود.

 

بهرام رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: طرح مناسب‌سازی خیابان شریعتی از حدفاصل میدان حضرت امام (ره) تا میدان مادر برای معلولان اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد:  طرح مناسب سازی خیابان شریعتی از حذف اصل میدان حضرت امام (ره) تا میدان مادر با هدف ایجاد فضایی ایده آل برای معلولان در حال مطالعه است و عملیات اجرایی آن چند روزی است که آغاز شده است.

وی نورپردازی و اصلاح نور در دریاچه تفریحی، مجتمع حضرت امام (ره) و مقابل هلال احمر را از دیگر اقدامات در دست انجام برشمرد و گفت:  یکی دیگر از اقدامات شاخص پیش‌بینی شده این است که بزودی یکی از پارک‌ها بصورت پایلوت از هر حیث برای معلولان آماده سازی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساوه کار جهادی و سرعت عمل بالا را مهمترین شاخصه مجموعه مدیریت شهری این شهر دانست و تصریح کرد: همدلی موجود بین شورای شهر و شهرداری و نیز حوزه خدمات شهری موجب شده است که با کار جهادی بتوان علاوه بر خدمت‌رسانی مضاعف از اتلاف وقت، سرمایه و دوباره کاری جلوگیری کرد.

وی تاکید کرد: برخی پروژه‌ها و مطالبات مردم در حوزه خدمات شهری در گذشته با روند کندی همراه بود که این امر گاه نارضایتی مردم را در پی داشت، بطور مثال  پارک  فاز سه شهرک فجر با گذشت حدود 20 سال، بلاتکلیف بود و شهروندان از شرایط نامناسب آن رنج می‌بردند، اما طی دو سال اخیر شهروندان شاهد هستند که با اقدامات جهادی حوزه خدمات شهری بخشی زیادی از کاستی‌های گذشته نیز جبران شده است.

رحمتی حوزه خدمات شهری را از مهم‌ترین حوزه‌های شهرداری خواند و اظهار کرد: رضایت‌مندی از مدیریت شهری با ارزیابی عملکرد مطلوب حوزه خدمات شهری امکان پذیر است و خدمت رسانی با شتاب بالا ازسرمایه‌های مدیریت شهری محسوب می‌شود.

وی به فعالیت‌های انجام شده در آرامستان بهشت رضوان شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: در پی سایر فعالیت‌های خدماتی و عمرانی در این آرامستان عملیات احداث نخستین سالن تشریح پزشکی قانونی، استقرار روحانی، ساخت سردرب ورودی، احداث سرویس بهداشتی و افزایش ظرفیت سردخانه از شش به 40 نفر نیز از دیگر اقدامات  انجام شده یا در حال انجام برای تکمیل پازل خدمات این حوزه در آرامستان بهشت رضوان است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری ادامه داد: در گذشته کشتارگاه شهرداری از شرایط مناسبی برخوردار نبود اما با توجه ویژه شهردار به مسئله بهداشت و حمایت شورای اسلامی شهر و تلاش‌های این حوزه اقدامات خوبی در بحث نوسازی و بازسازی بخش‌های مختلف این کشتارگاه و جذب دامپزشک انجام شد بطوری که اکنون ما به شهروندان ساوجی اطمینان خاطر می‌دهیم که گوشت تولیدی در این کشتارگاه از هر حیث سالم و بهداشتی است.

رحمتی افزایش انتظارات شهروندان همسو با فعالیت‌های مختلف عمرانی و خدماتی را مایه مباهات دانست و افزود: امیدواریم با همراهی و تعامل هر چه بیشتر شهروندان ساوجی شاهد توسعه رو به رشد شهر باشیم.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group