چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

در آستانه عید سعید فطر، سه پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه خدمات شهری شهرداری ساوه، با حضور جمعی مسئولان و مدیران شهری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از پارک صداقت واقع در فاز 3 شهرک فجر، سایبان و سرویس‌های بهداشتی واقع در پارک سوار طالقانی، و راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی ویژه تاکسی‌های شهری است.

پارک صداقت با پنج هزار مترمربع مساحت و با صرف 407 میلیون تومان اعتبار به امکانات رفاهی از جمله آلاچيق، فضاهای ورزشی، نيمکت، سطل زباله، پایه چراغ، ست پلی‌اتیلن، کف‌پوش پلی‌اتیلن، جدول‌گذاری، کف‌پوش، نقاشی دیواری، کاشت درخت، درخچه و چمن و آسفالت مجهز شد.

ساخت سایبان و محل انتظار جهت مسافران و رانندگان در ایستگاه طالقانی که مجهز به سرویس بهداشتی و نیمکت است به مساحت 500 متر مربع با صرف 200 میلیون تومان انجام و تقدیم شهروندان ساوجی شد.

جایگاه سی‌ان‌جی ویژه تاکسی‌های تحت پوشش سازمان تاکسی‌رانی شهرداری نیز با صرف 14 میلیون تومان محوطه‌سازی، آماده‌سازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا؛ امام جمعه ساوه در این آئین گفت: اقدامات شهرداری در ایجاد محیط زیست سالم و بهبود مبلمان شهری موجب نشاط شهروندان و شادابی آنها شده است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی موفقیت در کارها را حاصل تفکر و اراده جمعی دانست و تصریح کرد: در سایه همدلی و اراده جمعی است که می‌توان طرح‌هایی را برای شهروندان تعریف کرد که مطابق نیاز آنها باشد.

وی بیان کرد: ایجاد فضای مفرح و با نشاط موجب جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی شده و نوجوانان و جوانان اوقات فراغت خود را در مراکز تفریحی سپری خواهند کرد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری نگاه خاصی به نقاط حاشیه‌نشین و پیرامونی دارد و معتقد است امکانات و خدمات شهری باید به صورت متوازن در تمامی نقاط شهر ارائه شود.

محمد بهاروند افزود: استمرار این گونه اقدامات موجب جلب رضایت‌مندی شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی است.

شهردار ساوه نیز گفت: حجم بزرگی از گردش مالی شهرداری بر روی پروژه‌های عمرانی است که ارتقای کیفی سطح زندگی شهری مردم را به دنبال دارد.

کامران جوادی با تاکید بر اینکه شعار حوزه خدمات شهری شهرداری ساوه احساس بهبود در خدمات شهری است، افزود: تاکید ما بر این است که مردم احساس کنند کیفیت زندگی آنها بهتر شده است.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه اقدامات شهرداری دانست و تصریح کرد: با افزایش بهره‌وری در حوزه مدیریت و اجرا و صرفه‌جویی در مصرف حوزه شهری بسیاری از پروژه‌های مهم و کلان در سطح شهر اجرا شده است.

به گفته جوادی یکی از اقدامات شهرداری فضاسازی اطراف مساجد بوده است که زمینه‌ای فراهم شود که علاوه بر تفریح شهروندان فضای لازم برای عبادت نیز فراهم باشد.

شهردار ساوه توزیع عادلانه کاربری‌ها و ایجاد فضای مناسب شهری در نقاط مختلف شهر را مورد تاکید قرار داد و افزود: براین اساس برای تمامی نقاط شهر پروژه‌های فرهنگی و عمرانی تعریف و اجرا می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group