چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس اداره ورزش و جوانان ساوه گفت: سرانه ورزشی در این شهرستان 27 سانتیمتر کمتر از سرانه ورزشی کشوری است.

 

یوسف خدرویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به اینکه سرانه ورزشی در ساوه هم‌اکنون 73 سانتی‌متر است، افزود: در حال حاضر سرانه ورزشی در استان مرکزی برای هر نفر 87 سانتی‌متر و نرم کشوری آن یک متر مربع است.

وی با اشاره به احداث پنج سالن ورزشی توسط بخش خصوصی، شهرداری، آموزش و پرورش و شرکت‌ها افزود: با بهره‌برداری از این سالن‌های ورزشی سرانه ورزشی این شهرستان به 80 سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.

به گفته وی، با بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح شهرستان و فراهم ساختن زمینه لازم برای حضور بخش خصوصی به منظور احداث سالن‌های ورزشی جدید می‌توان امیدوار بود که تا پایان برنامه ششم توسعه به سطح یک متر دست پیدا کنیم.

خدرویسی با اشاره به راه‌اندازی سالن تخصصی ژیمناستیک و والیبال در این شهرستان گفت: علیرغم بضاعت اندکی که مجموعه ورزش شهرستان از آن برخوردار است، اما به دلیل استعدادهای بالای ورزشی در ساوه همواره میزان مدال‌آوری ورزشکاران ساوجی از متوسط استانی بالاتر است.

وی توسعه فضاهاي ورزشي شهرستان را از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان بیان کرد و افزود: با ايجاد فضاهاي جديد ورزشي می‌توان به استاندارد فضاهای ورزشی کشوری دست پیدا کرد و محدودیت‌های فضاهای ورزشی را از بین برد.

خدرویسی خاطرنشان کرد: بیش از 80 هیات ورزشی آقایان و بانوان هم‌اکنون در شهرستان ساوه فعال است و حدود 15 هزار نفر به صورت سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

به گفته وی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توجه به سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده و تعامل و هماهنگی مسئولین شهرستان ساوه فرصت بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر ورزش این شهرستان است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group