چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

فرماندار ساوه از نمایندگان خواست تا با پرهیز از قیام و قعودهای غیرکارشناسی در خانه ملت، به تصویب قوانینی بپردازند که زمینه توسعه کشور را فراهم کند.

 

محمد بهاروند در چهل‌و‌یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ساوه افزود: تکریم ارباب رجوع پس از اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین اولویت وزارت کشور است و این موضوع مطالبه جدی وزیر کشور از دستگاه هایی اجرایی است.

افزود: برخورد مناسب با مردم و برگزاری جلسات ملاقات مردمی در راستای جلب رضایت‌مندی مردم و حل مشکلات آنان ملاک ارزیابی وزارت کشور از دستگاه‌های اجرایی در خصوص تکریم ارباب رجوع است.

وی در ادامه با اشاره به استعداد بالای شهرستان ساوه در حوزه صنعت، کشاورزی و فرهنگی، بیان کرد: این شهرستان به لحاظ ویژگی‌های منحصر بفردی که دارد نیازمند توجه جدی است.

وی از نماینده منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس دهم خواست تا با پیگیری مطالبات مردمی به توسعه روز افزون این شهرستان کمک کند تا در سایه وفاق و همدلی بین دولت و مجلس این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

فرماندار ساوه با اشاره به آغاز بکار مجلس دهم طی روزهای آینده گفت: نمایندگان باید به این موضوع واقف باشند که مصوبات مجلس علاوه بر تاثیری که در داخل کشور دارد بازتاب خارجی نیز خواهد داشت.

به گفته بهاروند مجلس باید با برخورداری از بدنه کارشناسی و بهره‌مندی از نظرات کارشناسان امر در حوزه‌های مختلف قوانینی را تصویب کند که برای حل مشکلات کشور راهگشا باشد و این طور نباشد که وقت و هزینه مجلس صرف تصویب قوانینی شود که اولا مغایر با شرع و قانون تشخیص داده شده و توسط شورای نگهبان رد شود و ثانیا نتواند مشکلات مردم را برطرف کرده و به نوعی قوانین دست و پاگیر هم برای مردم و هم برای بدنه اجرایی کشور باشد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: اصراری بر تصویب قوانین دست و پاگیر نداشته باشید و همه هم‌و‌غم مجلس بهبود معیشت و اقتصاد مردم باشد که شعار دولت یازدهم است.

فرماندار ساوه تسهیل در سرمایه‌گذاری، بهبود راه‌های مواصلاتی، تسریع در راه‌اندازی خط آهن، مشکل تامین آب شرب و کشاورزی از جمله مهمترین انتظارات مردم ساوه از نماینده دهم آنها در مجلس است.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group