پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کار فرهنگی و مدیریت جهادی از برکات تشکیل شوراهای شهر و روستاست.

 

- مهدی چمران در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید چمران ساوه افزود: با گذشت چهار دوره از تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد اجرای پروژه های عظیمی در سطح کشور هستیم که در کمترین مدت زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

وی تحول در مبلمان شهری را نتیجه کار شورایی که برگرفته از اراده عمومی و تجلی تفکر جمعی است دانست و تصریح کرد: نتیجه تعامل و همدلی بین شوراها و نگاه علمی به مدیریت شهری اجرای طرح های بزرگی است که نظیر آن تقاطع غیرهمسطح شهید چمران است.

چمران کار جهادی را منش امام راحل و رفتار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: مدیریت جهادی ما در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی رزمندگان اسلام در برابر کفر شد.

وی با اشاره به انتقاداتی که نسبت به اجرای طرح های مدیریت شهری می شود، خطاب به مدیران شهری گفت: از انتقادهایی که نسبت به طرح های حاصل از تفکر شورایی و کار کارشناسی صورت می گیرد ناراحت نشوید و تلاش کنید رضایت عموم مردم را جلب کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر کار برای رضای خدا باشد و رضایتمندی حق تعالی را در پی داشته باشد قطعا مورد رضایت مردم نیز خواهد بود و وقتی خدا و مردم راضی باشند توجه به انتقادات ضرورت ندارد.

وی اتفاق نظر در امور و همدلی و همزبانی را لازمه کار شورایی دانست و افزود: در سایه برخورداری از اتحاد و همدلی است که می توانیم کشور خود را در این دنیای مواج حفظ کنیم و روز به روز بر افتخارات کشورمان بیفزاییم.

چمران در ادامه با تقدیر از حسن انتخاب شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه در خصوص نامگذاری این تقاطع به نام شهید چمران گفت: لطف و عنایت خداوند متعال بود که شهید چمران بین مردم عزیز شده است و در هر نقطه از میهن اسلامی به این شهید عزیز ابراز محبت می شود.

به گفته وی خواست الهی است که محبت این سردار سرافراز اسلام که هم در عرصه علمی و هم در عرصه جهاد در راه خدا فعالانه حضور داشت در دل مردم باقی بماند و همواره به نیکی از وی یاد کنند.

وی در ادامه به بیان خاطراتی از دوران زندگی شهید دکتر مصطفی چمران پرداخت.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group