چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

استاندار استان مرکزی گفت: توسعه شهرستان ساوه مستلزم بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در این شهرستان است.

 

 محمود زمانی قمی در آئین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید چمران ساوه با تاکید بر اینکه اداره شهرها با روش‌های علمی امکان‌پذیر است، افزود: نگرش علمی و وسیع موجود در بین شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه موجب تعریف و اجرای پروژه‌هایی شده است که در سطح کشور بی نظیر است.

وی بیان کرد: ساوه به دلیل اینکه بزرگترین شهرستان استان مرکزی از لحاظ وسعت و دومین شهرستان از لحاظ جمعیت به شمار می‌رود در سایه خروج از مدیریت سنتی و با توجه به قابلیت های این شهرستان و نگاه علمی می‌تواند در 20 سال آینده به یکی از شهرهای بزرگ کشور تبدیل شود.

استاندار مرکزی با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های شهرستان ساوه تصریح کرد: مسئولان استان دل در گرو توسعه شهرهای مختلف استان نظیر شهرستان ساوه دارند که سهم عمده‌ای در تولیدات صنعتی و کشاورزی این منطقه از کشور دارد.

وی استان مرکزی را مهد مشاهیر و مفاخر ایران اسلامی دانست و افزود: زادگاه امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب در استان مرکزی است و شهرستان اراک پرورش دهنده بزرگانی همچون امیر کبیر به عنوان دولتمردی مستقل است که آوازه او در این مرزوبوم پیچیده است.

استاندار استان مرکزی با تقدیر از خدمات ارزشمند شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی نظیر تقاطع شهید چمران گفت: شهید دکتر مصطفی چمران به عنوان افتخار ساوه برای سایر شهدای انقلاب الگو و حجت بود.

وی از شهید چمران به عنوان عالمی سترگ و عارفی بزرگ یاد کرد که برای پاسداشت دین مبین اسلام جهاد کرد و بهترین نوع مرگ که همانا شهادت است را برای خود رقم زد.

وی از شهید چمران به عنوان شهید ماه خرداد یاد کرد و افزود: خردادماه بیانگر وقوع مناسبت‌های متعدد ملی و مذهبی است که ارتحال امام عزیز، آغاز نهضت خمینی کبیر در 15 خرداد، سالروز حماسه فتح خرمشهر در سوم خردادماه و سالروز شهادت شهید چمران از جمله مناسبت‌های مهم این ماه عظیم است.

به گزارش ایسنا؛ امام جمعه ساوه نیز در این مراسم گفت: مدیریت عالی و مطلوب موجب رفاه مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی افزود: آنچه برای خدای تعالی ارزشمند و موجب برخورداری از حسنات خواهد شد تلاش برای رضایتمندی مردم است.

وی با تقدیر از خدمات شورای اسلامی شهر و شهرداری ساوه گفت: بعضا فرصت پیدا می کنم و از نزدیک طرح ها و پروژه هایی که توسط مجموعه مدیریت شهری در حال اجراست را از نزدیک مشاهده می‌کنم که تلاش شبانه‌روزی این عزیزان در خور ستایش است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: شهرستان ساوه از مولفه های توسعه‌ای بالایی برخوردار است که می‌توان با حمایت مسئولان استانی و همدلی بین دستگاه هایی اجرایی روند توسعه این منطقه را تسریع بخشید.

به گزارش ایسنا؛ همزمان با سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر و با حضور استاندار مرکزی و رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بزرگترین پروژه عمرانی درون شهری ساوه به بهره‌برداری رسید.

استاندار مرکزی همچنین کلنگ احداث زیرگذر شهید رجایی ساوه را در تقاطع بلوار شهید بهشتی با خیابان شهید رجایی و فردوسی بر زمین زد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group