پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ساوه یکی از راه‌های کنترل و جلوگیری از هدر رفت آب را اعلام و رفع به موقع شکستگی‌های خط انتقال آب شبکه‌های توزیع و انشعابات مشترکین عنوان کرد.

 

ابوالفضل شهباز  افزود: در حال حاضر سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب ساوه به صورت 24 ساعته آماده دریافت اعلام حوادث حوزه آب، شماره کنتور مشترکین، انتقادات و پیشنهادات است.

وی از شهروندان خواست تا در ایام تعطیلی نوروز در صورت مشاهده هرگونه نشتی و شکستگی لوله مراتب را از طریق سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند.

به گفته شهباز با توجه به کاهش میزان بارش‌ها وضعیت آبی مطلوبی نداریم و هدررفت آب هم باعث تشدید موضوع کم آبی خواهد شد، از این رو مدیریت در مصرف آب و اعلام حوادث و اتفاقات در این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی در ادامه مدت زمان مراجعه پرسنل آبفای ساوه برای رفع حوادث آب را از 15 دقیقه الی 45 دقیقه بیان کرد و افزود: میانگین مدت زمان رفع حادثه در انشعابات از 45 تا 75 دقیقه و در خطرهای اصلی از 60 دقیقه تا 100 دقیقه است.

مدیرعامل آبفای ساوه از تجهیز واحد اتفاقات شرکت آب و فاضلاب این شهرستان به یک دستگاه بیل مکانیکی دیگر جهت حفاری در زمان رفع حوادث خطوط انتقال و اصلی و یک دستگاه واترجت جهت شستشوی فاضلاب و مخازن ذخیره و ... خبر داد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group