چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

مدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت(ع) ساوه از آغاز عملیات توسعه‌ای درمانگاه دارالشفای شبانه‌روزی کوثر وابسته به این موسسه خبر داد.

 

علی فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- با اعلام این خبر افزود: طرح توسعه‌ای این مرکز درمانی به منظور استقرار پزشک متخصص و واحد فیزیوتراپی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود، ظرف سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: فعالیت کنونی خدمات پزشکی شبانه‌روزی این درمانگاه با 13پزشک فعال انجام می‌شود و کلیه خدمات پرستاری با حضور 20 پرستار به صورت شیفت در گردش شامل تزریقات، پانسمان، سرم تراپی، نوار قلب، حجامت، تست قند خون، بخیه و جراحی سرپایی به شهروندان ارائه می‌شود.

به گفته وی کلیه خدمات دندانپزشکی با حضور دندانپزشک آقا و خانم و کلیه خدمات مامایی، بارداری، پاپ اسمیر مشاوره قبل از ازدواج همه روزه در دو نوبت صبح و عصر ارائه می‌شود.

فرقانی با اشاره به اینکه دارالشفای شبانه‌روزی کوثر متعلق به موسسه خیریه کریم اهل بیت(ع) ساوه است و درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه به منظور كمك و مساعدت به خانواده‌های نیازمند و ایتام و نیز فعالیت‌های فرهنگی صرف می‌شود، افزود: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 350 متر مربع احداث شده که راه‌اندازی آزمايشگاه و راديولوژي و تبديل درمانگاه به كلينيك تخصصی از برنامه‌های آینده این درمانگاه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تعرفه این مرکز درمانی گفت: از آنجاکه این مرکز درمانی به صورت خیریه اداره می‌شود، لذا تعرفه کلیه خدمات پزشکی و دندانپزشکی آن پائین‌تر از بخش خصوصی است

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group