چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه از تصویب بودجه 164 میلیارد ریالی شهرداری برای سال 95 در صحن علنی شورای اسلامی این شهر خبر داد.

 

هاشم زال  افزود: بودجه شهرداری ساوه در سال آینده 39 میلیارد ریال افزایش دارد و رشدی 32 درصدی را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: از این میزان 35 درصد صرف هزینه‌های جاری خواهد شد و 65 درصد به پروژه‌های عمرانی ساوه اختصاص می‌یابد.

وی احداث تقاطع غیرهمسطح پل روگذر شهید دکتر مصطفی چمران را بزرگترین پروژه عمرانی شهری ساوه دانست و افزود: برای احداث این طرح بزرگ عمرانی در سال 94 اعتباری بالغ بر 9 و نیم میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود و در سال آینده با تخصیص اعتبارات لازم تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه اولویت اجرای پروژه‌های عمرانی را تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بیان کرد و افزود: علاوه بر تکمیل پروژه های نیمه تمام طرح های جدیدی در سطح شهر تعریف خواهد شد.

به گفته زال سال 95 سال زیباسازی شهر ساوه از سوی مجموعه مدیریت شهری نامگذاری شده است و تلاش بر این است که علاوه بر تغییر چهره شهری مبلمان زیبایی برای این شهر با تمدن تعریف شود.

وی بازپیرایی پارک‌ها و فضای سبز شهری و افزایش سرانه فضای سبز را از اقدامات مهم سال آینده دانست و تصریح کرد: با حركت جهادي شكل‌گرفته در حوزه معاونت خدمات شهري طي سال جاري فعاليت‌هاي قابل توجهي در شهر رقم خورده كه برخي از آنها در طول سال تكميل و مورد استفاده شهروندان ساوجي قرار گرفت.

زال خاطرنشان کرد: زیباسازی شهری و نصب المان‌های متعدد در دستور کار شهرداری قرار دارد که اعتبارات مناسبی هم برای آن در بودجه پیش‌بینی شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group