سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

با آغاز سومین سال از شروع فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره چهارم، تغییرات عمده در هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ساوه صورت گرفت.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، در جلسه رأی‌گیری برای تصدی سمت ریاست شورای شهر که با غیبت یکی از اعضای شورا همراه بود، "هاشم زال" با 12رأی جایگزین "سیدمرتضی ابطحی" شد و سکان هدایت شورای شهر ساوه را برای یکسال بر عهده گرفت.

عضویت در شورای اسلامی شهر در دوره‌های سوم و چهارم، ریاست کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساوه در دوره چهارم و دبیری شورا، بخشداری بخش خرقان زرندیه،  مسئولیت در آموزش و پرورش بخش نوبران و شهرستان ساوه و عضویت در شورای هیئات مذهبی از جمله سوابق هاشم زال است.

در ادامه رای‌گیری برای سال دوم فعالیت شورای شهر ساوه، با اکثریت آراء "بهرام رحمتی" به عنوان نایب رئیس، "محمود صدیق" امور مالی و خزانه‌دار، "محمود نجفی" دبیر اول و "محسن فیاضی" نیز به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند.

براساس این گزارش، پس از تشکیل هیئت رئیسه جدید با رای‌گیری، رؤسای کمیسیون‌های شورای شهر برای یک سال دیگر انتخاب شدند.

طی این انتخابات "محسن فیاضی" به عنوان رئیس کمیسیون عمران، "بهرام رحمتی" رئیس کمیسیون خدمات شهری، "هاشم زال" رئیس کمیسیون فرهنگی، "محمود نجفی" رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی، "سید مرتضی ابطحی" رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، "علی اصغر کریمی" رئیس کمیسیون اداری مالی، "محمود صدیق" رئیس کمیسیون حقوقی و املاک، "سعید کریمی" رئیس کمیسیون طرح‌ریزی شهری، "معصومه شعبانی" رئیس کمیسیون امور بانوان و "ناصر رحیمی" نیز به عنوان رئیس کمیسیون صنایع انتخاب شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: تمام تلاش مجموعه شورای شهر در آغاز سومین سال فعالیت دوره چهارم تداوم عملیاتی کردن طرح‌ها و برنامه‌های گذشته است و همه تلاش اعضای شورای شهر پیگیری مطالبات مردم و افزایش سطح رضایتمندی آنان است.

"هاشم زال" افزود: اتحاد و همدلی که بین اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری وجود دارد آینده روشنی را در پیش روی شهروندان ساوجی ترسیم خواهد کرد.

وی فلسفه وجودی شورای شهر را خدمت رسانی به مردم دانست و این نهاد را حلقه واسطه بین مردم و حاکمیت بیان کرد و افزود: مشارکت اجتماعی مردم و بهره‌گیری از نظرات شهروندان برنامه شوراست تا در سایه وفاق و همدلی، شهری آباد و بانشاط را برای همشهریان عزیز به ارمغان بیاوریم.

چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ساوه 13 عضو دارد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group