سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

حاج محمود کریمی سخنان خود را، اینگونه آغاز کرد.


- خیلی از این دوستان که امروز به این مراسم آمده اند، از دوستان ما هستند ولی آمده اند تا بدانند که چه خبر است و فردا در سایت هاو روزنامه هایشان بنویسند (خنده حضار)
 
- اول یک حدیث از امام حسن عسکری علیه السلام عرض کنم، حضرت فرمودند در مورد آنچه به تو می بندند و تهمتی که به تو می زنند ناراحت نباش. چرا؟! چونکه اگر آنها راست بگویند، عقوبتت جلو می افتد. اما اگر دروغ بگویند، می شود تهمت! یک حسنه ای برایت می نویسند که اصلا انجام ندادی!
- غیبت از زنا بدتر است و تهمت از غیبت بدتر است!
- اما حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام است که می فرمایند: انصاف اختلافات را بین می برد. اگر ما در کشورمان انصاف را رعایت کنیم خیلی از اختلافات از بین می رود.
بی انصافی سیدالشهدا را به شهادت رساند. بی انصاف بودند. آن کسی هم که کم فروشی می کند هم بی انصافی می کند! هر کسی به مقدار خودش عقاب می شود. و این ظلم است.
- باید یکمقدار انصاف به خرج دهیم! هر چند که من ناراحت نیستم! به دلیل اینکه در حدیث از امام حسن عسکری (ع) گفتم.
- اما 2 مورد هم عرض کنم برای همه دوستانم که ناراحت شدند و همچنین دوستانی که شاید یک دلشان مقداری لرزید و بعضی ها که یکمقدار باورشان نسبت به دستگاه سیدالشهدا (ع) صفت نبود و ناراحت شدند، من از آنها عذرخواهی می کنم چون موضوع من باعث ناراحتی شما شد.
از همه دوستانی که از دستگاه سیدالشهدا(ع) حمایت کردند، علی  الخصوص از دوستان مداحمان از جمله حاج آقا منصور ارضی، حاج سعید حدادیان، حاج محمدرضا طاهری و حاج حسین سازور و دیگر عزیزان تشکر می کنم (از قول اهل بیت(ع) ) چرا که آنها پای دستگاه سیدالشهدا (ع) در آمدند.
- برای انهایی که بی اطلاع یک اخباری را برداشتند زدند، برای آنان که حلالیت خواستند بگیرند، حلال! من از کسی بدل نمی گیرم!
- از کسانی هم که دنبال موضوعی بودند و دوست داشتند صدایی بلند کنند و حاشیه بسازند از خدای متعال برایشان طلب مغفرت می کنم.
- ما از امثال بی بی سی و رادیو اسرائیل توقع رذالت و دروغ داریم اما اونا از من محمود کریمی و روضه خون امام حسین (ع) و هیئتی ها توقع دروغ ندارند! این یعنی چه؟ یعنی اینکه دشمن هم از ما توقع عصمت داره!
یعنی دستگاه سیدالشهدا (ع) و معصومین (ع) دشمن را هم به جایی می رساند که توقع عصمت از ما دارد و این جای شکرش باقیست!
خیلی چیز ها دستگیرمون شد. انشاالله از این امتحان دست پر بیرون آمده باشیم. و انشاالله امیرالمومنین یک نگاه خاص به ما کند.
در ادامه، حاج محمود کریمی بهمراه حاج محمد صمیمی و امیرعباس ناهیدی به شعر خوانی و مولودی خوانی پرداختند.
در پایان حاج محمود کریمی از دوستان حاضر همچون حاج عبدالرضا هلالی و حاج حسن لطفی (شاعر) تقدیر و تشکر کرد. همچنین از همه خواست تا والده ایشان را دعا کنند، چرا که حوادث اخیر باعث رنجش این بانوی مکرمه شده است.
مراسم بعدی هیئت رزمندگان شمال تهران (امامزاده علی اکبر چیذر) در شب میلاد بی بی دو عالم، حضرت زینب کبری (15 اسفند ماه) برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group