سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: هفته فرهنگی شهرستان فرصتی برای معرفی نمادهای فرهنگی و شناساندن و معرفی ظرفیت های فرهنگ غنی و توانمندی های این خطه در حوزه های گوناگون است.


حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی سه شنبه ۲۱ فروردین ماه در نودو پنجمین جلسه شورای فرهنگ شهرستان زرندیه با دستور تبیین شعار سال و برنامه ریزی برای هفته فرهنگی زرندیه از از تمام مردم شهرستان دعوت کرد تا در برنامه‌های متعدد و متنوع هفته فرهنگی این شهرستان حضور پیدا کنند.
وی همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان گفتمان غالب کشور گفت: شهرستان زرندیه با مزیت صنعتی و کشاورزی یکی از قطب های تولید کشور است و لازم است منویات رهبری در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم در این راستا محقق شود.
فرماندار زرندیه نیز گفت: جهش تولید با مشارکت مردم راهبردی موثر برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید در کشور است که لازمه آن رفع موانع و حمایت واقعی از تولید است.
ابوالقاسم مهری در ادامه با اشاره به اجرای دومین هفته فرهنگی شهرستان خواستار بکارگیری تمامی ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی برای اجرای فعالیت های این برنامه شد.
امام جمعه زاویه نیز گفت: نوسان هزینه و بهره وری یکی از دلایل نامگذاری شعار امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است.
حجت‌الاسلام یوسف عطااللهی افزود: وقتی در شعار سال مشارکت مردم مورد تاکید قرار گرفته است یعنی باید جهش تولید با مداخله و مشارکت مردم محقق شود
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه نیز با اشاره به نامگذاری ۱۰ اردیبهشت ماه به عنوان روز شهرستان و هفته فرهنگی شهرستان گفت: پیرو مصوبه جلسه هشتادویکم شورای فرهنگ عمومی زرندیه در خصوص تعیین روزی به نام روز شهرستان نهایتا در جلسه هشتادوچهارم، روز دهم اردیبهشت ماه بعنوان روزی که مردم شهرستان زرندیه در سال ۱۳۶۱ و در عملیات الی بیت المقدس طی یک روز تعداد ۲۳ شهید تقدیم انقلاب و کشور کرده‌اند، بعنوان روز شهرستان انتخاب شد.
احمد جوانمرد افزود: روز شهرستان زرندیه و هفته فرهنگی فرصتی است تا بتوان ظرفیت‌های فرهنگی و سرمایه‌های معنوی را به آحاد مختلف مردم معرفی کرد.
وی با اشاره به اعلام برنامه های هفته فرهنگی از سوی برخی ادارات و دستگاههای اجرایی اظهار کرد: اجرای برنامه‌های تاثیرگذار و متناسب با نیاز جامعه در هفته فرهنگی علاوه بر تقویت نشاط اجتماعی دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر را به همراه خواهد داشت.
در این جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پیرامون شعار سال و هفته فرهنگی پرداختند.
نامگذاری یکی از معابر و یا میادین شهرهای مختلف شهرستان زرندیه با عنوان ۱۰ اردیبهشت، اعلام برنامه های هفته فرهنگی از سوی تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی، برطرف کردن نقاط ضعف هفته فرهنگی سال گذشته و تقویت نقاط قوت و فضا سازی شهر از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group