يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان زرنديه از دستگيري يک سارق زور گير در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ" جعفر اسکيني" در گفتگو با خبر نگار خبرگزاري پليس با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام خبر يک مورد سرقت تلفن همراه و وجه نقد با زورگيري در يکي از مجتمع هاي رفاهي در اتوبان ساوه تهران بلافاصله موضوع با جديت تمام در دستور کار قرار گرفت.
وي با اشاره به اعزام مأموران به محل وقوع سرقت، افزود: شاکي اعلام داشت که فردي با تهديد سلاح سرد به وي نزديک شده و به زور گوشي تلفن همراه و وجوه نقد را سرقت و از محل متواري شده است.
اين مقام انتظامي با بيان اينکه مأموران با تحقيقات ويژه پيرامون موضوع و با انجام اقدامات فني يکي از سارقان را در يکي از استانهاي غربي کشور شناسايي و تيمي از مأموران مجرب پس از هماهنگي قضايي اعزام و در يک عمليات غافلگيرانه متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقر انتظامي منتقل شد.
سرهنگ اسکيني با بيان اينکه متهم بعد از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي و تلاش براي دستگيري همدست وي ادامه دارد خاطر نشان كرد: اموال سرقتي نيز بعد از هماهنگي با مقام قضائي در اختيار مالباخته قرار گرفت.
وي با بيان اينکه پليس به هيچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنيت در جامعه آزادانه جولان دهند از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طريق پل ارتباطي 110 به پليس اطلاع دهند

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group