سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر فوری ساوه و زرندیه مشاور کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: شهر پرندک به عنوان پیشانی استان مرکزی در شمال این استان نیازمند توسعه متوازن است.

🔹دکتر زهره منوچهری در جریان دیدار صمیمی با اهالی شهر پرندک از توابع شهرستان زرندیه اظهار کرد:  شهر پرندک به دلیل همجواری با پایتخت و قرار گرفتن در شمالی ترین نقطه استان مرکزی نیازمند توجه بیشتر است.

🔹عضو کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران در ادامه با قدردانی از اقدامات مجموعه مدیریت شهری پرندک در اجرای پروژه های عمرانی اظهار کرد: نبود منابع مالی و درآمدهای پایدار مشکل شهرهایی است که درآمد شهرداری های آن کفاف نیازهای شهروندان را نمی دهد. شرایط خوبی از نظر درآمدی برای فعالیت شهرداری‌ها در شهرهای این چنینی وجود نداشته و نقدینگی کافی برای کارهای عمرانی و کارهای روزمره وجود ندارد که نیازمند اختصاص اعتبارات ملی است.

🔹عضو شورای راهبردی مجمع عالی اقتصاد مقاومتی کشور افزود: با وجود کمبود زیرساخت ها و سرانه ها اما پیشرفت این شهر با سایر شهرهای شهرستان زرندیه قابل مقایسه نیست و اقدامات خوبی به ویژه در حوزه شهرسازی و مبلمان شهری صورت گرفته است.

🔹دکتر منوچهری در ادامه گفت: منابع درآمدی شهرداری‌ها بخاطر اجرای قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده کاهش یافته است و این اقدام محدودیت منابع درآمدی را به همراه داشته است که نیازمند بازنگری است.


🔹مشاور فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی همچنین به مزیت صنعتی بودن این شهر و وجود واحدهای تولیدی و صنعتی استراتژیک در شهرک صنعتی پرندک اشاره کرد و گفت: توسعه صنعتی در این شهر باید با رعایت مولفه های زیست محیطی صورت گیرد تا علاوه بر اشتغال و کارآفرینی منجر به تقویت اقتصاد شهر پرندک شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group