سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

امام جمعه موقت زرندیه گفت: حمایت از این انقلاب و حضور در صحنه‌، عبادتی است که اگر به موقع انجام نشود، قضا ندارد.

حجت الاسلام محمود گل‌محمدی یکشنبه ۲۲ بهمن ماه در اجتماع راهپیمایان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه به اهمیت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات اشاره کرد و افزود:

وی با تاکید بر اینکه یاری دین خدا و ولی خدا باید به موقع انجام شود، تصریح کرد: اگر این عبادت قضا شود و از دین و ولی خدا در زمان مناسب خود حمایت نشود قطعا وقایعی نظیر وقایع کربلا رخ می‌دهد.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن زرندیه در ادامه به جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران قوی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و باید دستاوردهای انقلاب ۴۵ ساله به خوبی و به طور مستمر برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه از مظلومیت‌های انقلاب اسلامی، مقایسه آن با رژیم پهلوی و ستمشاهی است، افزود: دشمن برای اینکه ذهن و تفکر جوانان را تغییر و واقعیت ها را وارونه جلوه دهد این انقلاب را با دوران طاغوت و ستمشاهی مقایسه می کند به گونه‌ای که انگار ایران در زمان پهلوی یک کشور درجه یک و  گل و بلبل بوده و در اوج علم و تکنولوژی قرار داشت و هیچ فقیری در کشور نبود.

حجت‌الاسلام گل‌محمدی با بیان اینکه راهپیمایی۲۲ بهمن صدای واقعی مردم ایران است، گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه خلق حماسه دیگری در دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

وی تصریح کرد: این رویدادهای بزرگ سیاسی و اجتماعی موجب سربلندی و تقویت اسلام و خنثی شدن توطئه‌ها و سرکوب دشمنان دین خدا می‌شوند و بدخواهان نظام بدانند این حضور همچنان ادامه خواهد داشت تا پرچم این انقلاب به دست منجی عالم بشریت سپرده شود.

به گزارش ایسنا، همزمان با فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن مردم زرندیه حماسه حضور را در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی این روز به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان با راهپیمایی در خیابان‌های اصلی شهر و با سردادن شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله،  پایبندی خود را به آرمان های نظام اسلامی به اثبات رساندند.

حمایت از انقلاب‌، عبادتی است که اگر به موقع انجام نشود، قضا ندارد

راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنین در شهرهای پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان و روستاهای بخش خرقان، زاویه و مرکزی زرندیه نیز برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group