سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه گفت: فراخوان دومین کنگره ملی شعر انتظار با محوریت مهدویت صادر شد.

احمد جوانمرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تبیین و ترویج فرهنگ مهدوی و انتظار به زبان هنر و ادبیات و معرفی این فرهنگ به نسل جوان مهمترین هدف این رویداد ملی ادبی است، اظهار کرد: این کنگره در موضوعات مهدویت و انتظار در ادیان، مهدویت و انتظار در قرآن، مهدویت و انتظار در روایات، مهدویت و انتظار در جوامع، مهدویت و انتظار در خانواده و با موضوع ویژه انتظار، مقاومت و فلسطین برگزار می‌شود.

وی افزود: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی به این کنگره وجود ندارد و آثار باید جدید،‌ تایپ شده یا با خط خوش نوشته شده و به همراه مشخصات کامل شاعر شامل شماره تماس، نشانی دقیق پستی به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

وی با بیان اینکه ۲۰ بهمن سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است اظهار کرد: جوایز نفرات اول تا سوم این کنگره به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس و لوح تقدیر است.

جوانمرد با بیان اینکه برگزاری چنین کنگره‌هایی زمینه فراهم شدن فضای معنوی و عرفانی در میان شاعران جوان و علاقمندان به اشعار مذهبی را فراهم می‌کند، گفت: آیین اختتامیه این کنگره چهارشنبه دوم اسفندماه به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلاد حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

وی گفت: دبیرخانه این کنگره در استان مرکزی، شهرستان زرندیه، شهر مامونیه،‌ میدان امام حسین (ع)، خیابان محتشم کاشانی، بلوار حاج قاسم سلیمانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه با کد پستی ۶۳۶۴۴۳۹۴۱۷ است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group