سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 | Tuesday 30 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: جنایات ترورریست‌ها در کرمان بازتاب شکست صهیونیست‌ها و فرار آنها از بی آبرویی در غزه بود.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اقدام کور و بزدلانه عوامل استکبار با برنامه ریزی و مدیریت غده سرطانی جهان اسلام، رژیم اشغال‌گر قدس، در سالگرد شهادت سردار سلیمانی هرگز نمی‌تواند بین صفوف به هم پیوسته ملت بزرگ و انقلابی ایران گسست ایجاد کند.

وی بیان کرد: تجربه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ثابت کرده است که این اقدامات باعث اتحاد و یکپارچگی و ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری بیشتر عموم مردم خواهد شد و این دست جنایات، خللی در اراده پولادین این ملت ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه زرندیه با تاکید بر اینکه امروز مکتب شهید سلیمانی دنیا را تسخیر کرده است، اظهار کرد: استکبار جهانی از مکتب شهید سلیمانی هراس دارد و اساسا در هر نقطه از این دنیا ندای جبهه حق سرداده شود مستکبران در پوشش جبهه باطل به دنبال خاموش کردن آن هستند اما زهی خیال باطل که پیروزی حق بر باطل وعده الهی است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت این حادثه متوجه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس و خبیث صهیونیستی است، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل عامل انزوا و شکست راهبردی خود در منطقه را جمهوری اسلامی ایران و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌دانند و با این اقدامات می‌خواهند انتقام شکست خود در جنگ غزه و جبهه مقاومت را از ملت ایران بگیرند.

او با بیان اینکه حادثه تروریستی در چهارمین سالروز شهادت شهید سلیمانی و در گلزار شهدای کرمان بار دیگر نشان داد که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر است، افزود: هراس دشمن از مکتب شهید سلیمانی موجب شده است که آمریکا و اسرائیل و دشمنان نظام اسلامی متوسل به داعش به عنوان ابزار جنایت‌های خود شوند که نتیجه‌ای جز شرارت، ظلم و جنایت در برندارد.

امام جمعه زرندیه با تاکید بر اینکه زائران گلزار شهدای کرمان به ناحق توسط آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان به شهادت رسیدند، تصریح کرد: البته ما انتقام خون شهیدان مظلوم خودمان را از طراحان این اقدامات مذبوحانه بویژه آمریکا و اسرائیل خواهیم گرفت و این انتقام حتما انتقام سخت و عبرت آموزی برای آمریکا و اسرائیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها نفر از هموطنان شد، اوج استیصال صهیونیسم را نشان داد، افزود: طوفان‌الاقصی ضربه‌ای جبران ناپذیر به صهیونیست ها وارد کرد. رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل به دنبال جبران شکست‌های پی‌درپی خود در فلسطین و غزه است و باید برای نابودی کامل این رژیم که بزودی محقق خواهد شد، سرزمین‌های اشغالی، محور قرار گیرند و خشم و انزجار از این جنایات بر روی رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی سرازیر شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: این حوادث نباید اجازه دهد که غزه مغفول واقع شود چرا که صهیونیست ها می‌خواهند با چنین جنایات تروریستی توجهات ملت‌های مسلمان را از غزه دور کنند تا به جنایات دیگری نظیر کودک کشی در غزه ادامه دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group