جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: احداث یک مرکز برای انتقال و مدیریت پسماندهای صنعتی در این شهرستان منتفی بوده و امکان پذیر نیست.

ابوالقاسم مهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تصمیم کارگروه پسماند استان مرکزی در سال های گذشته مبنی بر احداث یک مرکز برای مدیریت پسماندهای صنعتی ساوه و زرندیه مستقر در شهرستان ساوه و انعقاد قرارداد شهرک‌های صنعتی این دو شهرستان با این مرکز، لذا احداث مجموعه جدید دیگری برای مدیریت پسماندها مستقر در شهرستان زرندیه موضوعیتی ندارد و با اقدام در این خصوص، نوعی نزاع حقوقی بوجود آمده و موجب اعتراض شرکت اولی خواهد شد.

وی بیان کرد: فعالیت هر واحد جدید مدیریت پسماند در شهرستان وابسته به تصمیم کارگروه مدیریت پسماند استان بوده و درخواست متقاضیان جدید دیگر، در این کارگروه بررسی خواهد شد، بدیهی است که پذیرش هرگونه درخواست منوط به بررسی دقیق است تا ضمن اینکه با تصمیمات گذشته منافاتی نداشته باشد، موجب بروز مشکلات جدید برای شهرستان نشود.

فرماندار زرندیه با تاکید بر اینکه کارگروه پسماند استان براساس نیازهای هر شهرستانی تصمیمات مقتضی را اتخاذ می‌کند، گفت: سرمایه‌گذاری که هم اکنون کار مدیریت پسماندهای صنعتی شهرستان را انجام می‌دهد به وظایف خود عمل کرده و طبیعی است که نقاط قوت و ضعف فعالیت او رصد و پیگیری می‌شود.

وی در ادامه گفت: این مجموعه مدیریت پسماند در مجاورت شهر ساوه تاسیس شده و با سرمایه گذاری صورت گرفته قادر است تمامی پسماندهای صنعتی شهرک‌های ساوه و زرندیه را دریافت و مدیریت کند و بدیهی است با فعالیت مرکز دیگری در زرندیه انگیزه‌ای برای سرمایه گذار قبلی وجود نخواهد داشت.

مهری در ادامه با بیان اینکه هر تصمیم جدیدی که در حوزه مدیریت پسماند زرندیه گرفته شود، با مصوبه گذشته منافات خواهد داشت، تصریح کرد: نباید در تصمیم‌گیری‌های مهم، سلیقه‌ای و جزیره‌ای عمل کرد، بلکه باید کارشناسی و دقیق اعلام نظر و تصمیم سازی کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group