دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

استاندار مرکزی گفت: تامین نقدینگی و سرمایه در گردش مهمترین مطالبه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان زرندیه است.

فرزاد مخلص الائمه شنبه چهارم شهریورماه ۱۴۰۲ در جریان افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته دولت بالغ بر ۱۱۸۰ طرح اقتصادی و عمرانی در استان مرکزی افتتاح و عملیات اجرایی تعدادی پروژه نیز آغاز شد.

وی بیان کرد: در سومین روز از هفته دولت ۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه‌ها با ۵ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال اعتبار به سرانجام رسیده و  برای ۶۷۳ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

استاندار مرکزی افزود: از تعداد کل طرح‌های هفته دولت در شهرستان زرندیه، ۴۱ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و چهار پروژه با اعتبار ۳۵ هزار و ۳۴ میلیارد ریال، اقتصادی است.

وی با اشاره به مزیت صنعتی بودن شهرستان زرندیه گفت: این شهرستان با استقرار شهرک های صنعتی در مامونیه، زاویه و پرندک و نواحی صنعتی، حرکتی شتابان را در مسیر تولید و اقتصاد طی می‌کند و تولیدات آن سهم قابل توجهی در تامین نیازهای کشور به کالاهای اساسی دارد.

استاندار مرکزی در ادامه به بیان مشکلات صنعتگران پرداخت و افزود: تامین نقدینگی و سرمایه در گردش مهمترین مطالبه فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران این منطقه است که دولت در قالب تسهیلات و سیاست های حمایتی حوزه تولید به دنبال برطرف کردن مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی است.

وی گفت؛ با حمایت دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی تلاش خواهد شد که پروژه های نیمه تمام این شهرستان نیز تکمیل شود و در مدار بهره برداری قرار گیرد.

استاندار مرکزی در سفر به زرندیه ضمن گلباران گلزار شهدای مامونیه و دیدار با خانواده شهید موسوی در شهر زاویه، ساختمان اداری اداره منابع آب زرندیه، دو واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن و یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاویه را افتتاح کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group