دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، ساختمان اداری اداره منابع آب شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، این ساختمان در زمینی به وسعت ۵۴۰ متر مربع و در دو طبقه با زیربنای ۴۰۰ متر مربع احداث شده و برای ساخت آن اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار مرکزی که برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت به شهرستان زرندیه سفر کرده در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه ضمن گلباران قبور مطهر شهدای والامقام با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ساختمان اداری منابع آب زرندیه افتتاح شد

دیدار با یک خانواده شهید در شهر زاویه و افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاویه از دیگر برنامه های استاندار مرکزی در سفر به شهرستان زرندیه است.

گفتنی است در سومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم ۴۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این پروژه‌ها با ۵ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال اعتبار، برای ۶۷۳ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

از تعداد کل طرح‌های هفته دولت در شهرستان زرندیه، ۴۱ پروژه با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۴ پروژه با اعتبار ۳۵ هزار و ۳۴ میلیارد ریال، اقتصادی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group