دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: این شهرستان برای هفته دولت پنج هزار و ۷۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال طرح قابل بهره برداری دارد.

«ابوالقاسم مهری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان اعتبار برای اجرای ۴۵ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی (صنعتی و کشاورزی) از سوی دستگاه های اجرایی و سرمایه گذاران بخش خصوصی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: ۴۱ مورد از طرح های قابل افتتاح این دولت در هفته دولت در بخش عمرانی و خدماتی بوده که پنج مورد طرح ملی، سه مورد ملی - استانی، ۱۳ مورد استانی و ۲۴ مورد نیز سایر است.

فرماندار زرندیه یادآور شد: دستگاه های دولتی برای اجرای ۴۱ طرح عمرانی و خدماتی ۲ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال از محل‌های مختلف شامل یک هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی ، ۲۷۶ میلیارد ریال اعتبار استانی و ۶۹۰ میلیارد ریال نیز از محل سایر اعتبارات هزینه کرده اند.

وی گفت: همچنین برای چهار طرح اقتصادی (صنعتی و کشاورزی) نیز سه هزار و ۵۳۰ میلیارد از سوی بخش خصوصی از محل آورده شخصی و تسهیلات اعتباری دولت هزینه شده است.

مهری سر جمع میزان اشتغال زایی ۴۵ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی هفته دولت این شهرستان را یک هزار و ۳۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۶۷۲ فرصت شغلی به صورت مستقیم و ۶۴۵ مورد نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد شده که سهم بخش دولتی از حدود ۴۹ شغل مستقیم و ۶۴۴ مورد غیر مستقیم است.

وی گفت: هفته دولت فرصتی برای حضور مدیران دستگاه های اجرایی بین مردم برای ارایه عملکردهای بخش دولت در عرصه خدمتگذاری است که در این ایام برنامه های مختلفی جهت دیدارهای مردمی نقاط مختلف شهرستان به ویژه روستاها تدارک دیده شده است.

شهرستان زرندیه با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر به مرکزیت شهر مامونیه در ۷۰ کیلومتری تهران، ۳۰ کیلومتری ساوه و ۲۰ کیلومتری شهر جدید پرند واقع شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group