شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

پیکر مطهر شهید سرگرد "رسول مهدوی پور"، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه به عنوان چهارمین شهید امنیت اقتصادی استان مرکزی بر روی دستان مردم شهرستان زرندیه تشییع شد.

به گزارش ایسنا، پیکر مطهر این شهید بزرگوار با حضور آحاد مختلف مردم و مسئولان از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان زرندیه تا میدان امام حسین(ع)   تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش در استان لرستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در حاشیه آئین تشییع این شهید در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی ۲۱۸ شهید پلیس را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سردار هادی رفیعی کیا با بیان اینکه شهید رسول مهدوی پور چهارمین شهید امنیت اقتصادی استان مرکزی است، اظهار کرد: دفاع از میهن و مجاهدت برای برقراری امنیت در کشور مهمترین وظیفه پلیس است و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی پیروی از ولایت فقیه و دفاع از کیان انقلاب و مقابله با ناامنی را از جمله آرمان های شهدا دانست و بر پیروی از مکتب سرخ شهادت تاکید کرد.

سردار رفیعی کیا با بیان اینکه سرگرد شهید "رسول مهدوی پور" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زرندیه نهم خرداد حین اجرای مأموریت در این شهرستان بر اثر برخورد عمدی خودروی شوتی به شدت مجروح شد و به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید، بیان کرد: ضارب این شهید با تلاش مأموران انتظامی دستگیر شده و هم اکنون به منظور رسیدگی به پرونده در اختیار مسئولان قضایی است.

امام جمعه زرندیه نیز گفت: شهادت مسیر پر افتخار در راه خداست و این فیض عظیم توفیق بزرگی است که نصیب مجاهدان راه خدا خواهد شد.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی افزود: ۴۳۴ شهید از شهرستان زرندیه تقدیم انقلاب شده و امروز شهید دیگری که در راستای دفاع از وطن و امنیت‌جان خویش را فدا کرد به شمار شهدای این خطه از دیار اسلامی افزوده شد.

وی بیان کرد: ملت ایران با تقدیم شهدا به افرادی که قصد برهم زدن امنیت جامعه را دارند و دشمنان اعلام می‌کنند که تا آخرین قطره خون از انقلاب، وطن و امنیت دفاع خواهند کرد.

امام جمعه زرندیه با تاکید بر اینکه وظیفه ما پاسداشت خون مطهر شهداست، از دستگاه قضا خواست تا با محاکمه قاتل این شهید او را به سزای عملش برسانند.

به گزارش ایسنا، مراسم وداع با شهید مهدوی پور شب گذشته با حضور باشکوه مردم و مسئولان شهرستان زرندیه در مسجد فاطمه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.

سرگرد شهید "رسول مهدوی پور" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین خودروهای شوتی در اتوبان ساوه - تهران به شدت مجروح و جهت رسیدگی و مداوا به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شد. وی بعد از چند روز بستری و حالت کما در بیمارستان، شامگاه یکشنبه ۲۱ خردادماه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرگرد "مهدوی پور" در حین این مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با وی از ناحیه سر به شدت مجروح شده و در کما به سر می برد که به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید. وی متأهل و دارای یک فرزند دختر بوده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group