شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه کشور منوط به تبعیت از فرامین امام و رهبری است، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب تحولی عظیم را در جهان ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام محمد سبزی عصر روز یکشنبه ۱۴ خردادماه ۱۴۰۲ در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد جامع شهدای روستای مصرقان از توابع بخش خرقان شهرستان زرندیه با حضور معاون امور مجلس رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان اگر می‌خواهند رشد و توسعه و پیشرفت در کشور صورت گیرد باید همواره گوش به فرمان ولایت باشند و با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خردادماه گفت: بخش خرقان شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مردم انقلابی و ولایتمدار این خطه از دیار اسلامی علاوه بر نقش آفرینی در دوران دفاع مقدس و حضوری معنادار در تمامی صحنه های انقلاب در حوزه تولید انواع محصولات کشاورزی و تامین نیاز مردم به محصولات زراعی و باغی سهم بالایی دارند.

حجت‌الاسلام سبزی افزود: امام راحل شخصیت گرانقدری است که ایمان به خدا داشت و چون به خدا اتکا داشت انقلابی بنا نهاد که بر تارک دنیا می درخشد. خیلی از منافقین تصور می کردند که با رحلت امام، انقلاب اسلامی تمام می شود اما با گذشت بیش از سه دهه از ارتحال معمار کبیر انقلاب این نظام با سکانداری خلف صالح ایشان همچنان در مسیر پیشرفت و افتخار آفرینی است.

وی بیان کرد: امام راحل دلیل محبوبیت خود را نوکری و خدمتگزاری به مردم می دانست و امام به ما یاد داد که هر فردی خادم مردم باشد بزرگترین مدال افتخار را دارد.

وی گفت: امروز دولت ساده زیست و انقلابی با حضور میدانی خود در میان مردم تنها به فکر گره گشایی از کار مردم است و همه باید با همدلی و اتحاد ملی دولت را در تحقق اهداف خود که همانا خدمت بی منت به مردم است یاری کنند.

نماینده ساوه و زرندیه در ادامه گفت: هدف امام از تشکیل انقلاب بیرون راندن شاه خائن از کشور، تشکیل حکومت اسلامی و سپردن پرچم اسلام به دست منجی عالم بشریت است. اهداف امام همچنان زنده است چرا که معمار انقلاب به اهدافی که ترسیم کرده بود ایمان و اعتقاد قلبی داشت.

وی تصریح کرد: استقامت، شجاعت، قاطعیت، قدرت تصمیم گیری، احیاگری، ظلم ستیزی، مردم داری، دشمن شناسی،  و... بخش هایی از ویژگی های بارز امام و  رهبر انقلاب اسلامی است و الگویی برای ملت ایران و تمامی ملت های آزادی‌خواه جهان است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group