پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، با حضور نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و مدیران ارشد کشوری و لشگری آیین همدلی مومنانه و اهدای ۲۵۰۰ بسته کمک معیشتی جهت توزیع در مناطق همجوار در شهر آیلند برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این آئین موسوی مدیرعامل آیلند ضمن تبریک ایام، با تاکید بر عمل به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص مشارکت همگانی در طرح کمک‌های مومنانه، از تمامی سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت کرد به استقبال اجرای چنین اقدامات و فعالیت های خیرخواهانه‌ای بروند.

وی با اشاره به اینکه همواره شعار این مجموعه همراهی و همیاری با هموطنان است، افزود: در چهارمین سال متوالی، آیلند با انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی‌ خود، پایه گذار این اقدام مومنانه در مناطق جنوب غرب تهران و شهرستان زرندیه بوده است.

موسوی افزود: آیین اهدای بسته‌های کمک میشتی در پیست بین المللی اتودروم تهران در سرزمین ایرانیان با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مقامات کشوری و لشگری برگزار شد.

وی در رابطه با اقدامات آتی شهر آیلند خاطرنشان کرد: این رویداد اولین اقدام سال ۱۴۰۲ مجموعه بزرگ آیلند است و برنامه‌ریزی‌ها جهت اجرای پیوسته آن در طول سال جاری با توجه به مناسبات ملی و مذهبی انجام شده است.

به گزارش ایسنا، امام جمعه شهرستان زرندیه نیز در این مراسم گفت: مجموعه آیلند از سال‌های قبل، پیشتاز در حمایت‌های مومنانه بود و علاوه برماه مبارک رمضان در طول فراگیری ویروس منحوس کرونا اقدامات اساسی در کمک‌های معیشتی و پیشگیری از ویروس کرونا کرده است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی تبلیغ این اقدامات را در راستای فرهنگ سازی و اجرای فرمان مقام معظم رهبری کاری خدا پسندانه خواند و افزود: دستگیری از نیازمندان و کمک به همنوعان در دین مبین اسلام بسیار مورد تاکید قرار گرفته و ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای انفاق و کمک به دیگران است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group