پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: انزوای اسرائیل نتیجه مردمی سازی مسئله‌ قدس، جهانی سازی مسئله‌ فلسطین و زنده نگه داشتن مسئله‌ مقاومت است و همه اینها از دستاوردهای روز جهانی قدس است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس و نمازگزاران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مسجدجامع مامونیه با اشاره به اینکه فلسطین مسئله‌ اول جهان اسلام است، اظهار کرد: فلسطین محور اتحاد و یکپارچگی مسلمانان و خط مقدم مبارزه جهان اسلام با کفر و شرک است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی با دوراندیشی و ژرف اندیشی الهی که داشتند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و کمتر کسی باور می‌کرد با گذشت چهار دهه از تعیین روز قدس و اتحاد مسلمانان بر محور مسئله‌ فلسطین، رژیم صهیونیستی که در آن سال‌ها در اوج شهوت قدرت طلبی و جنایت پیشه گی علیه مسلمانان به ویژه مردم فلسطین و لبنان بود، امروز به این وضع زوال از قدرت بیفتد.

امام جمعه زرندیه تصریح کرد: امروز کیان رژیم اشغالگر قدس در چند جبهه مورد تهدید جدی قرار گرفته است. این رژیم، هم در داخل اراضی اشغالی توسط فلسطینی‌ها و یهودی‌های ساکن و هم در خارج از اراضی اشغالی توسط جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی در معرض زوال ابدی است.

وی گفت: انزوای اسرائیل نتیجه مردمی سازی مسئله‌ قدس، جهانی سازی مسئله‌ فلسطین و زنده نگه داشتن مسئله‌ مقاومت است و همه اینها از نتایج روز جهانی قدس است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه روز قدس روز همبستگی و حمایت مسلمانان جهان از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم و ستم استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی است، تصریح کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در واقع حرکتی برای اتحاد و انسجام امت اسلامی برای آزادی قبله اول مسلمین از اشغال رژیم اسرائیل است تا روزی برسد که این غده سرطانی در بین کشورهای اسلامی از بین برود.

وی گفت: فلسطین به عنوان آرمان جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران نیازمند حمایت تمامی مردم آزاده جهان است که آوارگی یک ملت مظلوم و ستمدیده را نمی‌پذیرند و دخالت قدرت‌های بیگانه در منطقه و حمایت از یک رژیم غاصب، جعلی و وحشی برای تداوم سلطه در منطقه را رد می‌کنند.

امام جمعه زرندیه در ادامه با اشاره به حضور باشکوه مردم در احیای لیالی قدر، از این ایام به عنوان فرصتی برای آمرزش گناهان و بندگی خدا یاد کرد و بر درک روزهای باقیمانده از ماه ضیافت الهی و به ویژه دستگیری از نیازمندان و اطعام فقرا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود، رازقان از توابع شهرستان زرندیه و نیز برخی از روستاهای شهرستان برگزار شد و شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی ضمن حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از سیاست‌های مستکبرانه اسرائیل و آمریکا و جنایات آنها علیه مردم بی دفاع و مظلوم منطقه اعلام کردند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group