پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

استاندار مرکزی که به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر به شهرستان زرندیه سفر کرده است یک واحد تولیدی دارو را در شهرک صنعتی مامونیه، مرکز این شهرستان افتتاح کرد.

واحد تولیدی داروسازی بهامین فرابر پارس تولیدکننده انواع مکمل های دارویی در اشکال شربت، قطره، قرص، سافت ژل و کپسول هارد با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تخصیص ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از بانک توسعه تعاون احداث شده و برای ۵۹ نفر اشتغال ایجاد کرده و میزان فرصت شغلی آن تا ۷۰ نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فرزاد مخلص الائمه ۱۸ بهمن، در بدو ورود به شهرستان زرندیه با گلباران مزار مطهر شهدا به دیدار یک خانواده شهید رفت.

وی در ادامه از شرکت پرشین کارتن، تولید کننده انواع کارتن در شهرک صنعتی مامونیه بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این واحد صنعتی آشنا شد.

افتتاح ساختمان بخشداری خرقان زرندیه، برپایی میز خدمت با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و افتتاح همزمان پروژه‌های روستای علیشار از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه است.

به گزارش ایسنا، همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر سال جاری ۱۰۱ پروژه در این شهرستان افتتاح خواهد شد.

از مجموع طرح های یاد شده، ۱۴ طرح اقتصادی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال در شهرستان زرندیه افتتاح خواهد شد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۸۹ نفر فرصت شغلی مستقیم ایحاد می‌شود.

همچنین ۸۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال در شهرستان زرندیه افتتاح می شود که برای ۱۴۴ نفر به طور مستقیم و ۱۹۵ نفر غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group