پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه افزایش ظرفیت دانشگاهی و تقویت بهره وری علمی در قالب ارتباط موثر با صنعت و کشاورزی، خروج کامل از کشاورزی سنتی، الزام صنعتگران به بازچرخانی پساب را از جمله راهکارهای جبران بخشی از کمبود منابع آبی در شهرستان دانست.

ابوالقاسم مهری شنبه هشتم بهمن ماه ۱۴۰۱ در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب با پشتوانه مردمی به پیروزی رسیده و اتصال آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) نیاز به حضور مردم دارد.

وی گفت: دولت سیزدهم به عنوان دولت کار و کرامت به دنبال اجرای اقداماتی برای تقویت اعتماد عمومی و ارائه خدمات صادقانه و دلسوزانه به مردم است.

وی از رسانه ها به عنوان سفیران همیشه بیدار آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه یاد کرد و افزود: حضور مستمر رسانه ها در جلسات موجب انعکاس خدمات دولت به مردم خواهد شد. در طول عمر با برکت انقلاب خدمات زیادی به مردم انجام شده است و حجم خدمات صورت گرفته در طول انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با دوران ستمشاهی و قبل از انقلاب ندارد.

سرپرست فرمانداری زرندیه بر لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت رسانه‌ها برای انعکاس خدماتی که نظام اسلامی ارائه می‌دهد و پرهیز مسئولان از شعار و توجه آنها به عملگرایی تاکید کرد و افزود: مردم بهترین قضاوت را در برابر عملکرد مدیران دارند و هرچقدر عملکرد مسئولان در جهت جلب رضایت خدا و مردم باشد بستر تقویت اعتماد عمومی فراهم خواهد شد.

مهری از خبرنگاران خواست تا با نقد سازنده و منصفانه و پرهیز از هرگونه کار رسانه ای تخریب گرایانه، زمینه توسعه و پیشرفت را فراهم کنند و گفت: دشمن به دنبال ایجاد فضای سست عنصری و اجرای پروژه بدبینی و یاس برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و نیز  تضعیف اعتقادات و باورهای دینی مردم است در حالی که باید با جهاد تبیین به دنبال خنثی سازی توطئه های دشمنان و تقویت فضای امیدواری و نشاط در جامعه بود.

وی با اشاره به کمبودهایی که در حوزه آب این شهرستان وجود دارد، افزود: اصلاح الگوی مصرف، جایگزین کردن کشت های با نیاز آبی کمتر و نظارت بر نحوه مصرف مایه حیات موجب توسعه بخش کشاورزی زرندیه خواهد شد.

مهری در ادامه تلاش برای تحقق توسعه متوازن، افزایش ظرفیت دانشگاهی و تقویت بهره وری علمی در قالب ارتباط موثر با صنعت و کشاورزی، خروج کامل از کشاورزی سنتی، الزام صنعتگران به بازچرخانی پساب را از جمله راهکارهای جبران بخشی از کمبود منابع آبی در شهرستان دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد تا مشکلات شهرستان را با استفاده از ظرفیت رسانه ها برطرف کرده یا به حداقل برسانیم.

وی افزود: دشمن با ایجاد فضای بدبینی به دنبال اجرای پروژه نفرت در بین مردم است و نباید اجازه داد این پروژه عملیاتی شود که لازمه آن انجام کار جهادی، و دل و جرات داشتن مدیران برای عمل به وظایف قانونی و ماموریت های ذاتی است.

به گزارش ایسنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه نیز گفت: به دلیل هزینه‌های بالای انتشار، متاسفانه نشریه محلی در این شهرستان منتشر نمی شود و برخی نشریات مجوزدار زرندیه به دلیل عدم انتشار لغو انتشار شده اند.

احمد جوانمرد افزود: خبرنگاران و فعالان مجازی با انجام رسالت خویش در حوزه اطلاع رسانی فضای امیدواری را تقویت می‌کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group