پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از برگزاری نخستین کنگره ملی شعر انتظار در این شهرستان خبر داد.

احمد جوانمرد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انتشار فراخوان نخستین کنگره ملی شعر انتظار در زرندیه اظهار کرد: این کنگره ملی در پنج موضوع شامل مهدی شناسی(معرفت مهدوی)، مهدی محبی(محبت مهدوی)، مهدی باوری(بصیرت مهدوی)، مهدی یاوری(نصرت مهدوی) و مهدی ولایی(ولایت مهدوی) منتشر و این کنگره ملی رشما کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در موضوعات مورد نظر تا پایان ۳۰ بهمن‌ماه است، گفت: شاعران، ادیبان و علاقمندان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف شعری به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تصریح کرد: تعداد آثار ارسالی در این کنگره محدودیت ندارد اما باید دقت شود که موارد ارسالی جدید بوده و در سایر جشنواره‌ها یا کنگره‌ها ارائه نشده باشد.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره به نشانی استان مرکزی، شهرستان زرندیه، شهر مأمونیه، میدان امام حسین (ع)، خیابان محتشم کاشانی، بلوار شهید سلیمانی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با کد پستی ۳۹۱۴۷۶۳۶۴۴ یا نمابر ۰۸۶۴۵۲۲۹۳۵۶ و نشانی الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

جوانمرد افزود: اختتامیه کنگره ملی شعر انتظار زرندیه دوشنبه ۱۵ اسفندماه سال جاری و همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) برگزار و به نفرات برتر هدایای ارزشمندی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش شعر انتظار زرندیه ۱۴ دوره به صورت استانی و منطقه ای برگزار شده است، افزود: هدف از برگزاری کنگره ملی شعر انتظار، گسترش فرهنگ انتظار با استفاده از زبان هنر بویژه شعر آئینی در انتقال فرهنگ و معنویت و اندیشه‌های متعالی و حیات بخش مهدوی و همچنین خط فکر و جهت دادن به شاعران و شناسایی استعدادهای گمنام از سراسر کشور است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group