پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

امام جمعه زرندیه گفت: امروز نیاز به یک جریان مثل جریان دانشجویی خط امام سال ۵۷ در بدنه مدیریتی کشور داریم تا لانه‌های جاسوسی آمریکا در فضای مجازی کشور را تسخیر سازد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی جمعه ۱۳ آبانماه ۱۴۰۱ در خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران شرکت کننده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مسجد جامع شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که بحق توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی انقلاب دوم نام نهاده شد توسط یک جریان فکری مترقی دانشجویی بنام دانشجویان پیرو خط امام که از بدنه جامعه انقلابی ایران شکل گرفته بود صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب دوم توانست شر شیطان بزرگ یعنی همان آمریکایی‌های شرور را از سر ملت و مملکت کوتاه سازد، تصریح کرد: این اقدام نه تنها مصونیت انقلاب را در پی داشت بلکه امنیت جانی مردم انقلابی ایران را هم تامین کرد.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام نهاده شده است، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان روز استکبارستیزی است و همه مردم، دانش آموزان و دانشجویان با حضور در راهپیمایی این روز نشان می‌دهند که استکبار در کشور ما جایگاه و پایگاهی نداشته و ندارد.

خطیب جمعه زرندیه افزود: همین اقدام در اوایل نیمه دوم قرن بیستم اگر توسط مردم یا دولت وقت اندونزی نسبت به سفارت‌های آمریکا و انگلیس اتفاق می‌افتاد چند سال بعد جان ۳.۵ میلیون مردم اندونزی از دست نمی‌رفت.

وی افزود: اگر ایران اسلامی همه ساله ۱۳ آبان را گرامی می دارد بخاطر چهره استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی و شیطان ستیزی این روز است. در این روز همواره دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم ایران نفرت خود را از آمریکا به نمایش می گذارند . این نفرت سال به سال بیشتر می‌شود چون جنایات آمریکا در حق مردم ایران هم روز به روز بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: امروز ما نیاز به یک جریان مثل جریان دانشجویی خط امام سال۵۷ در بدنه مدیریتی کشور داریم تا لانه‌های جاسوسی آمریکا در فضای مجازی کشور را تسخیر سازد.

وی با بیان اینکه اغتشاشات هفته‌های گذشته توسط همین سفارت‌خانه‌های آمریکا، در فضای مجازی کشور اداره می‌شود، گفت: حوادثی نظیر حادثه شاهچراغ و حوادث دیگر که منجر به مجروح شدن برخی از مردم شد، از جنایات آمریکا است.

راهپیمایی 13 آبان ماه همچنین در شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، رازقان و خشکرود از توابع زرندیه برگزار شد.

انتهای پیام

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group