جمعه 28 ارديبهشت 1403 | Friday 17 May 2024

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: زرندیه، دشت ممنوعه آبی محسوب می‌شود و امکان توسعه و استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی که نیاز به آب دارند در این منطقه وجود ندارد.

«علیرضا حیدری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی موافق توسعه بیشتر از شرایط فعلی صنایع در ساوه و زرندیه نیست زیرا امکان تامین زیرساخت‌ها به ویژه آب وجود ندارد.

وی اظهار داشت: نزدیکی زرندیه با پایتخت موجب شده تا سرمایه‌گذران، این منطقه را برای استقرار صنایع تولیدی انتخاب کنند و از سرمایه‌گذاری در سایر شهرهای استان مرکزی خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: توازن سرمایه‌گذاری در استان مرکزی به هم خورده و اکنون در شرق استان سرمایه‌گذاری انبوه صورت گرفته و در غرب استان که خنداب، کمیجان و شازند واقع شده‌اند، شاهد فقر صنعتی هستیم.

حیدری افزود: باید سرمایه‌گذاری در استان مرکزی به شهرستان های داخل استان هدایت شود تا همه مردم به طور یکنواخت از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: اکنون نیروی انسانی مورد نیاز برخی واحدهای صنعتی در ساوه و زرندیه از اسلام شهر، رباط کریم و پرند تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: اکنون این شرکت در تامین زیرساخت ها برای واحدهای مستقر در شهرک صنعتی زرندیه با محدودیت مواجه شده است.

حیدری افزود: تلاش شده تا از پساب شهر پرند برای واحدهای صنعتی زرندیه استفاده شود اما این پیگیری تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

 ۲۰ شهرک و ۱۸ ناحیه صنعتی در استان مرکزی با سه هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی فعالیت اقتصادی دارند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group