سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

سرپرست فرمانداری شهرستان زرندیه گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی با حضور مسئولان در بخش خرقان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

داوود آذری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه این تعداد طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان افتتاح شد، اظهار کرد: جدول‌گذاری، سنگ فرش، آسفالت و همچنین طرح‌های آبخیزداری و نهرهای کشاورزی در خرقان و افتتاح اورژانس ۱۱۵ شهر رازقان از جمله این طرح‌ها بود.

وی بیان کرد: آسفالت معابر روستای ازبیزان به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع، جدولگذاری و سنگ فرش معابر روستای ویدر، طرح‌های آبخیزداری و بندهای خاکی احداثی در روستای چناقچی علیا، جدولگذاری و سنگ فرش روستای لار، طرح آسفالت معابر روستای منجیقان، نهرهای کشاورزی و دوطرح منزل بهزیستی و هادی روستایی از جمله طرح‌هایی بود که افتتاح و احداث مرحله دوم پارک روستای مصرقان آغاز شد.

آذری با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد و دستاوردهای دولت به مردم است، افزود: حجم خدمات صورت گرفته از سوی نظام اسلامی به مردم پس از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و امروز دولت در راستای تحقق اهداف انقلاب خدمات نظام را در دورترین نقاط کشور و مناطق محروم به سرمایه‌های نظام که همانا مردم هستند ارائه می‌کند.

وی همچنین در خصوص راه‌اندازی پایگاه جاده‌ای رازقان و هفتمین پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان زرندیه گفت: پایگاه اورژانس جاده‌ای شهدای رازقان به همت مسئولان بخش خرقان و شهرستان زرندیه در ساختمان راهدارخانه این شهر با ۶ نیروی عملیاتی اورژانس و یک دستگاه آمبولانس در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

آذری افزود: افزود: با افتتاح این پایگاه یک گام دیگر جهت تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه پیش بیمارستانی در این شهرستان نزدیک شدیم.

گفتنی است که فرماندار و مسئولین شهرستان زرندیه با حضور در بخش خرقان ابتدا مزار مطهر دو شهید گمنام بخش خرقان را گلباران و با خانواده شهید سرهنگ خلبان "نادر کرد" در روستای ویدر دیدار کردند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group