دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، شرکت داروسازی "افق دارو" به عنوان اولین واحد تولیدکننده اسپری های تنفسی پودر استنشاقی ایران در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰ میلیون یورو و با خطوطی پیشرفته و تمام اتوماتیک از ابتدای تولید تا بسته بندی نهایی و بر اساس ضوابط Eu GMP و ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر با تولید انواع دارو و مکمل های دارویی و نیز به عنوان اولین تولیدکننده اسپری های تنفسی پودر استنشاقی در ایران به بهره برداری رسید.

این کارخانه داروسازی با انتقال تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید تحت لیسانس دارو و مکمل های دارویی با کیفیت رقابتی با اروپا و امریکا، در کشور می کند.

بر اساس این گزارش، در ادامه سفر استاندار مرکزی به ساوه همچنین قرار است شرکت فن آوران ارتباطات و اطلاعات نیتا در منطقه ویژه شهر صنعتی کاوه با سرمایه گذاری بالغ بر ۳ میلیون دلار و اشتغال به کار ۶۰ نفر در حوزه تولیدات تجهیزات الکترونیکی تلفن همراه به بهره برداری برسد.

بازدید و شروع به خدمت کلانتری ۱۳ علوی واقع در شهرک علوی ساوه، دیدار با خانواده معظم شهید محمد معین نعمتی در شهر غرق آباد و افتتاح شرکت پترو مهام در شهر صنعتی نوبران تولید کننده مواد اولیه ظروف یکبار مصرف و بسته بندی با ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر برنامه های سفر استاندار مرکزی به ساوه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group