دوشنبه 31 ارديبهشت 1403 | Monday 20 May 2024

حميد رضا كاووسي مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه از اقدامات گسترده براي كاهش تنش آبي در شهرها و روستاهاي اين شهرستان در سال گذشته خبر داد.

🔹به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي وي در اين رابطه به حفر 7 حلقه چاه و اجراي 17 كيلومتر خط انتقال و شبكه توزيع آب و ساخت 3 باب مخزن ذخيره آب اشاره نمود.

🔹مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه در ادامه اظهار داشت : به منظور تامين آب شرب شهرهاي زاويه و پرندك ، چاه شماره دو مجتمع بزرگ آبرساني زاويه و پرندك حفر و تجهيز گرديد و مشكل كمبود آب در اين دو شهر بر طرف شد.
وي از حفر چاه شماره دو ، شهر مامونيه در سال گذشته خبر داد و عنوان كرد : در روستاهاي ملارد ، آزادگين ، ورامه ، امير آباد ، الوير و ازبيزان به منظور تامين و برطرف نمودن كمبود فشار آب در اين مناطق ، چاه هاي جديد حفر گرديد.

🔹حميد رضا كاووسي با بيان اينكه دو چاه در روستاهاي قاسم آباد سفلي و هبران در سال گذشته تجهيز و راه اندازي شد افزود : با لايروبي قنوات شهر رازقان ، روستاي عليشار و مجتمع بيدلو توسط اين امور، منابع آبي مناطق مذكور تقويت شد.

🔹مدير امور آب و فاضلاب شهرستان زرنديه گفت : در سال گذشته 3 باب مخزن ذخيره آب پيش ساخته در روستاهاي شير علي بيگلو ، يانقويي سفلي و مقداديه از اعتبارات فاقد دهياري ساخته و در مدار بهره برداري قرار گرفت.

🔹وی اقدامات مذکور را در کنار فعالیت های انجام شده در بخش نگهداری و بهره برداري از تاسيسات را ، از عوامل مهم در كاهش تنش آبي شهرستان زرنديه در سال گذشته عنوان کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group