جمعه 14 ارديبهشت 1403 | Friday 3 May 2024

احداث فاز دوم بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان زرندیه با توجه به ضرورت توسعه شبکه بهداشت و سلامت به همت گروه صنعتی میهن در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، سرمایه گذار احداث فاز دوم بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان زرندیه روز یکشنبه با همراهی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ساختمان این بیمارستان، به خبرنگاران گفت: در راستای انجام وظایف اجتماعی بخش صنعت، عملیات عمرانی مرحله دوم ساختمان این بیمارستان به همت گروه صنعتی میهن آغاز می‌شود.

«ابوالفضل پایداری» بیان کرد: هر اقدامی که منجر به ارتقای سطح کیفت زندگی و بهداشتی مردم شود باید در اولویت قرار گیرد و با توجه به شرایط کرونایی کشور اهمیت این موضوع ۲ چندان است.

وی ادامه داد: گروه صنعتی طبیعت میهن پیش از این در همکاری با انجمن حمایت از زندانیان استان مرکزی نسبت به آزادسازی حدود ۵۰ نفر از زندانیان مربوط به جرایم مالی غیر عمد، اقدام نموده و در حال حاضر ۶ پروژه مدرسه سازی در نقاط محروم روستایی استان مرکزی در دست اجرا دارد.

رئیس گروه صنعتی طبیعت سبز میهن بیان کرد: با توجه به فوریت‌های مورد نیاز اعلام شده، مقرر شد با حمایت مالی این مجموعه صنعتی عملیات احداث فاز دوم بیمارستان امام رضا(ع) در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. 

در این بازدید مقرر شد بخشی از هزینه‌های تکمیل و تجهیز آزمایشگاه تخصصی غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی ساوه توسط این گروه صنعتی پرداخت شود.

لازم به ذکر است گروه صنعتی طبیعت سبز میهن در سال‌های اخیر اقدام به سرمایه گذاری‌های متعددی در سطح استان مرکزی نموده که تاکنون منجر به اشتغال‌زایی برای بیش از ۹ هزار نفر به صورت مستقیم شده است.

شهرستان زرندیه دارای چهار شهرک صنعتی با ۳۲۰ کارخانه و اشتغال بیش از ۱۸ هزار نیروی کار است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group