جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

برادر شهید حسن تهرانی‌مقدم (پدر موشکی ایران) گفت: مجاهدت توام با اخلاص رمز پیروزی جبهه حق بر علیه باطل است و در شرایطی که دشمنان همچنان خواب آشفته برای انقلاب می‌بینند باید به شهدا اقتدا کنیم و یقین بدانید شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

سردار محمد تهرانی‌مقدم شامگاه شنبه ۲۹ آبان‌ماه در یادواره شهدای خشکرود و گرامیداشت هفته بسیج و دهمین سالروز شهادت سردار شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم که در سالن ورزشی صالحین شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه برگزار شد، اظهار کرد: ولایتمداری ویژگی اصلی بسیج است و این شجره طیبه و نیروی مردمی با تبعیت از ولی فقیه در این دریای پر جنب و خروش به سرمنزل مقصود می‌رسد.

سردار تهرانی‌مقدم، اخلاص را دومین ویژگی بسیجیان دانست و افزود: سردار شهید سلیمانی، سردار شهید کاظمی، سردار شهید تهرانی مقدم و در واقع همه شهدای والامقام سراپا اخلاص بودند و با همین ویژگی به توفیقات زیادی دست پیدا کردند و سرانجام به بهترین نوع مرگ که همانا فیض شهادت است نائل آمدند.

وی بیان کرد: شهدا با تفکر بسیجی راهی را انتخاب کردند که راه انبیاء و اولیای الهی و سید و سالار شهیدان حضرت سیدالشهداء علیه السلام است و با الگو گرفتن از مکتب حسینی مجاهدت کردند.

وی در ادامه گفت: وقتی سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم به شهادت رسید، سردار شهید سلیمانی به منزل این شهید آمد و گفت: به هیچ وجه نمی‌گذاریم برنامه های موشکی ایران پس از شهادت شهید تهرانی مقدم متوقف شود و خطاب به بنده گفت من هم به زودی به این شهید ملحق خواهم شد.

وی گفت: در جنگ هشت ساله همه دنیا بسیج شدند تا حکومت اسلامی را به انزوا بکشانند و طرح خاورمیانه بزرگ را اجرا کنند اما دو ویژگی اخلاص و ولایتمداری رزمندگان اسلام مانع تحقق این رویا و خواب آشفته دشمنان شد.

سردار تهرانی‌مقدم در ادامه گفت: مجاهدت توام با اخلاص رمز پیروزی جبهه حق بر علیه باطل است و در شرایطی که دشمنان همچنان خواب آشفته برای انقلاب می‌بینند باید به شهدا اقتدا کنیم و یقین بدانید شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه توسل به شهدا موجب باز شدن گره‌های زندگی روزمره خواهد شد، تصریح کرد: شهدا برگزیدگان خدا هستند و شفاعت خواهند کرد. شهدا بهترین همراه انسان بوده و ستاره‌هایی هستند که راه را به مردم نشان می‌دهند.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه ناحیه زرندیه نیز گفت: بسیج در کلام نورانی امام راحل یک واژه مقدس و لشکر مخلص خداست و این شجره طیبه، کلید طلایی حل مشکلات مردم است.

سرهنگ حسین روح‌افزا از بسیج به عنوان پاره تن مردم یاد کرد و افزود: بسیج پیروز میدان هشت سال دفاع مقدس بود و این نیروی مردمی در طول جنگ در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و برای کشور افتخارآفرینی کرد.

وی بیان کرد: ایمان و ولایتمداری بسیج رمز موفقیت این نیروی مردمی است و امروز باید با همان تفکر بسیجی دوران جنگ و در عمل به سیره شهدا از نظام اسلامی و دستاوردهای آن پاسداری کنیم.

به گزارش ایسنا، در این آئین معنوی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهر خشکرود، فرماندار زرندیه و برخی دیگر از مسئولان شهرستان برگزار شد، گروه سرود نورالشهداء به اجرای برنامه پرداخت.  

گلباران گلزار شهدای شهر خشکرود، پخش کلیپ با موضوع ایثار و شهادت، قرائت قرآن با حضور حافظ کل قرآن کریم سرهنگ پاسدار حاج غلامرضا اسکندری، قرائت شعر توسط حاج فیاض حسنلو از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group