يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

امام جمعه زرندیه با تاکید بر اینکه وعده های بی عمل موجب کاهش اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت می شود، گفت: مسئولان وعده فراتر از توان ندهند چرا که وعده های بی عمل موجب نارضایتی و رنجش مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی شنبه ۲۰ شهریورماه در هفتادونهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که با دستور جلسه تبادل نظر پیرامون راهکارهای احیاء و تقویت اعتماد و امید مردم به نظام در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولینی که در دوران مسئولیت خود کوتاهی یا خطایی انجام داده‌اند می‌بایست پاسخگو باشند و بازخواست شوند.

وی در ادامه گفت: نظام ما جمهوری اسلامی است و حفظ جمهوریت و اعتماد و امید مردم به نظام می‌بایست اولویت اول مسئولین نظام باشد تا با تقویت اعتماد عمومی میزان رضایتمندی مردم در جامعه ارتقا یابد.

امام جمعه زرندیه افزود: مسئولین نظام باید به وعده‌هایی که می‌دهند جامه عمل بپوشانند و هرگز نباید وعده‌ای بدهند که از توان آنها خارج باشد و چنانچه وعده دادند و نتوانستند عملی کنند شجاعت به خرج داده و از مردم عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین هرکجا از توکل به خدا غافل شده و به غیر خدا توکل کردند متضرر شدند، تصریح کرد: توکل به خدا و تلاش خالصانه و صادقانه برای حل مشکلات مردم رضایتمندی خدا و مردم را در پی خواهد داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه نیز با تشریح دستور جلسه، از بین رفتن انگیزه در مسئولین و کارکنان دولت را یکی از عوامل فعالیت جدی و جهادی در بسیاری از بخش‌ها دانست.

احمدجوانمرد استفاده از ظرفیت فضای مجازی، تقویت جبهه رسانه‌ای، انعکاس و برجسته سازی نقاط قوت موجود با تقویت روابط عمومی ادارات و اقدامات انقلابی، جهادی و قاطع را از راهکارهای احیاء و تقویت اعتماد و امید مردم به نظام دانست.

تشکیل تیم خدمت در شهرستان و تقویت دفتر رسیدگی به شکایات فرمانداری مصوبات جلسه ۷۹ شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group