سه شنبه 1 خرداد 1403 | Tuesday 21 May 2024

 فرماندار زرندیه گفت: با توجه به شیوع کرونا از نوع دلتا و قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز، با محدودیت تخت‌های بیمارستانی مواجه هستیم.

«سیامک سلیمانی» روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، افزود: در شرایط فعلی که آمار مبتلایان و بیماران بستری شده رو به افزایش است، طرح توسعه تخت‌های بیمارستانی با هماهنگی شبکه بهداشت و پیش بینی مقدمات لازم در دستور کار است.

وی بیان کرد: در حالی که سرعت و قدرت تهاجمی گونه جدید ویروس کرونا بسیار بیشتر از گذشته است اما، جامعه به سمت عادی انگاری حرکت می کند به همین دلیل در تلاش هستیم تا با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های ذیربط از طریق تبلیغات، پیام‌های هشدار دهنده و گشت اکیپ‌های نظارتی مردم را نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت جامعه تشویق کنیم.

فرماندار زرندیه ادامه داد: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در سطح شهرستان زرندیه به سرعت در حال انجام است و تاکنون بیش از ۱۶ هزار نفر از واجدین شرایط واکسن دریافت کردند.

سلیمانی افزود: برخی شایعات سبب شده تا شهروندان نسبت به دریافت واکسن استقبال کمتری داشته باشند که از مردم درخواست داریم به این شایعات توجه نکنند زیرا آثار مثبت واکسن در تقویت سیستم دفاعی بدن به خوبی مشهود است و میزان مرگ و میر و شدت بیماری در کسانی که واکسن زده اند نیز به مراتب کمتر از سایر افراد جامعه است.

وی عنوان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان در شهر و بخش‌های مختلف شهرستان زرندیه مراکز واکسیناسیون متعددی استقرار یافته است تا مردم از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

شهرستان زرندیه با ۷۰ هزار نفر جمعیت از مراکز صنعتی، کشاورزی و باغداری استان مرکزی به شمار می آید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group