سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

پیاده راه سلامت در سفر استاندار مرکزی به زاویه افتتاح شد.

سیدعلی آقازاده چهارشنبه نهم تیرماه در جلسه بررسی مشکلات شهر زوایه در سالن جلسات شهرداری زاویه اظهار کرد: در شهر زاویه یک بافت تعاملی هماهنگ بین شورا و شهرداری وجود دارد و مردم این شهر از این تعامل سود می برند.

آقازاده افزود: منتخبین شورای ششم این مسیر را ادامه دهند و با انسجام و وحدت از نقاط قوت الگو برداری و بر رفع نقاط ضعف تلاش کنند.

وی افزود: اقدامات قابل توجه عمرانی از سوی مدیریت شهری در شهر زاویه صورت گرفته و مورد حمایت مجموعه استانداری است و تلاش خواهیم کرد کمبودها را با اختصاص منابع مالی برطرف کنیم.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به ابلاغ بخشداری زاویه گفت: چند ساختمان برای آغاز فعالیت بخشداری در نظر گرفته شده است اما امیدواریم با واگذاری زمین بتوان از محل اعتبارات استانی ساختمان بخشداری را احداث شود و با انتصاب بخشدار تا پایان دولت فعالیت بخشداری زاویه رسماً آغاز شود.

شهردار زاویه نیز گفت: افزایش سه برابری بودجه نسبت به سال ۹۸ منجر به افزایش سطح خدمات به مردم شده و  امید به زندگی در بین مردم را افزایش داده است.

علی ضیایی با اشاره به اینکه حدود ۹.۵ میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال گذشته محقق و همین میزان برای امسال درنظر گرفته شده است، اظهار کرد:  این میزان اعتبار شهرداری جوابگوی عقب ماندگی ها و نیازهای شهر نیست که لازم است اعتبارات دولتی برای این شهر تخصیص یابد.

وی با  اشاره به صدور مجوز تاسیس بخشداری زاویه گفت: امیدواریم تا پایان دولت فعالیت بخشداری زاویه آغاز و مردم منطقه از برکات آن بهره مند شوند.

شهردار زاویه تهیه قیر برای آسفالت معابر را از مشکلات شهرداری دانست و از استاندار مرکزی خواست تا در تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر که از مطالبات جدی شهروندان است مساعدت کند.

شهردار زاویه افزود: طرح افزایش محدوده قانونی شهر بخصوص در حاشیه جاده تهران ساوه نیز از خواسته‌های بحق شهروندان این شهر بوده و زمینه ساز پیشرفت بیش از پیش شهر زاویه خواهد بود.

استاندار مرکزی در سفر به زاویه پیاده راه سلامت این شهر بطول ۴۷۰ متر و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان را افتتاح کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group