پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

امام جمعه زرندیه گفت: فصل تابستان فرصت طلایی برای تقویت نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی یکشنبه ششم تیرماه در هفتادوهشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که در محل سالن جلسات فرمانداری با دستور تقویت مدیریت اوقات فراغت و ترویج تفریحات سالم برگزارشد، افزود: جوانان ایران اسلامی همواره مدافعین واقعی انقلاب بوده و هستند و به جرئت می توان اذعان کرد که اغلب پیشرفت های صورت گرفته پس از انقلاب توسط جوانان به سرانجام رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه جدی به مدیریت بهینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در جامعه ادامه داد: دستگاه های فرهنگی می بایست مثل همیشه اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی هم در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم غیرتمند ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که هیچ فشار سیاسی، اقتصادی، نظامی و حتی عملیات روانی نمی تواند خللی در عزم و اراده آنها وارد کند و همچون همیشه پای ارزش ها، آرمان های انقلاب و رهبر کبیر انقلاب ایستاده اند.

سیامک سلیمانی در ادامه دستور جلسه را موضوعی بسیار مهم و قابل بررسی دانست و برنامه ریزی برای فضای مجازی و پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را از ضروریات عصرحاضر عنوان کرد.

وی از دستگاه های ذیربط خواست در راستای تولید برنامه های فرهنگی هنری برای فضای مجازی و برنامه ریزی برای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی، حرفه ای و تفریحی قدم بردارند.

وی مدیریت بهینه اوقات فراغت را حرکتی بسبار موثر در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی دانست.

 رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه هم در ابتدای این جلسه ضمن تشریح ضرورت دستور جلسه گفت: اوقات فراغت فرصتی طلایی است که با مدیریت بهینه آن می توان زمینه رشد وبالندگی افراد را فراهم کرد.

وی ادامه داد: افرادی که اوقات فراغت مفید و مطلوبی دارند، هم از لحاظ اقتصادی بازدهی بهتری دارند و هم طول عمر بیشتری دارند.

احمد جوانمرد افزود: استفاده بهینه از اوقات فراغت نه تنها بر زندگی فرد، بلکه بر جامعه هم تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برنامه های اوقات فراغت را فعالیتی عنوان کرد که فرد آن را آزادانه انتخاب کرده است.

وی اوقات فراغت را به تمام اوقات شبانه روز، تمام ایام هفته و فصول سال تعمیم داده و ادامه داد: مدیریت بهینه اوقات فراغت در آموزش و تکامل حیات مادی ومعنوی هر فرد تاثیر مستقیم دارد.

درادامه اعضا جلسه شورای فرهنگ عمومی و میهمانان جلسه( مسئول فنی وحرفه ای و مسئول کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان)به ارائه نقطه نظرات خویش در خصوص دستور جلسه پرداختند.

برگزاری اردوهای جهادی با مسئولیت و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی، فنی و حرفه ای و بسیج و برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت در  طول سال توسط دستگاههای مرتبط و ارائه گزارش عملکرد به فرمانداری، مصوبات جلسه هفتاد وهشتم شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group