جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

فرمانده انتظامی زرندیه گفت: ماموران پلیس موفق به شناسایی و توقیف سه دستگاه خودروی وانت حامل هشت تن چوب درختان جنگلی در یکی از محورهای این شهرستان شدند.

به گزارش ایرنا و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح الدین یوسفوند روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: مبارزه همه جانبه با قاچاق همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس در طرح ریزی های عملیاتی بوده و در همین راستا، خودروهای حامل کالاهای مختلف در محورهای مواصلاتی شهرستان از سوی تیم های عملیاتی پلیس، مورد پایش و کنترل قرار می گیرند. 

وی ادامه داد: مأموران پلیس شهرستان زرندیه در تحقیقاتی از تردد ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه وانت پیکان حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آنها آغاز کردند. 

فرمانده انتظامی زرندیه گفت: سرانجام مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی خودروهای مورد نظر شدند و در عملیاتی آنها را توقیف کردند.

  به گفته او، ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده، هشت تن چوب قاچاق کشف کردند و در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group