دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

فرماندار زرندیه گفت: با اتمام شمارش آرا در زرندیه اعضای شورای شهرهای مامونیه، زاویه، پرندک، رازقان و خشکرود مشخص شدند.

سیامک سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پایان یافتن شمارش آرا در زرندیه اعضای شورای شهرهای این شهرستان مشخص شدند.

وی افزود: امین رضا پیوسته با ۲۶۲۳ رای، علیرضا تقدیری با ۲۱۸۹ رای، کریم اخوان با ۱۹۰۸ رای، مجتبی محسنی با ۱۶۸۸ رای و حسین شایسته با ۱۵۵۷ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر مامونیه و  معصومه موقر با ۱۲۲۴ رای، شهاب‌الدین مقدسی فرد با ۱۱۷۹ رای و احمد کریمی با ۹۵۶ رای به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل تعیین شدند.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: حامد سرمدیان با ۱۵۹۵ رای، روح‌الله سارمی با ۱۰۸۷ رای، زهرا منبع با ۸۳۴ رای، محرم معصومی با ۷۳۶ رای، محمد علی ستاری رستمی با ۷۲۹ رای اعضای اصلی و معصومه علیخانی با ۶۱۱ رای، محمد صباغی با ۵۹۸ رای و عباس حسنی با ۵۷۴ رای به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر پرندک  انتخاب شدند.

سلیمانی بیان کرد: سید رضا طباطبائی با ۱۷۹۸ رای،  زینب سرخیل با ۱۴۶۰ رای، مرتضی وکیلی با ۱۲۶۴ رای، حسن تنها با ۸۰۱ رای و حمید حسینی با ۷۳۰ رای اعضای اصلی و بهنام رحیمی با ۶۸۰ رای  و قاسم تنها با ۶۷۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر زاویه مشخص شدند.

وی اضافه کرد: در شهر رازقان نیز  وحید امیرحسنی با ۳۳۳ رای، جعفر قباد با کسب ۲۶۴ رای، داود قبادی با کسب ۲۵۸ رای، علی امیرحسنی با کسب ۱۹۹ رای و اکبر بهرامی با ۱۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی و سکینه زلفی با ۱۷۰ رای، علی اکبر میرزایی با ۱۲۴ رای و علی محمد تورانلو با ۱۲۱ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار زرندیه ادامه داد: حسن شجاعیان با ۱۲۰۲ رای، یونس مفخمیان با کسب ۸۴۵ رای، جمال زرندیان با کسب ۶۶۸ رای، غلامرضا دلاوری با کسب ۶۲۸ رای و ابوالفضل شجاعی با ۴۸۸ رای اعضای اصلی شهر خشکرود و محمود دلیریان با ۲۹۳ رای، حمیدرضا موحدیان با ۲۰ رای، محمدحسین سلطانی ساوجی با ۱۶ رای  به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل این شهر انتخاب شدند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group