جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه از ارسال ۱۶۰ اثر برای مشارکت در چهاردهمین جشنواره شعر انتظار استان مرکزی که در گستره کشوری برگزار خواهد شد، خبر داد.

«احمد جوانمرد» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: تاکنون ۵۴ شاعر دوست دار اهل بیت از ۱۵ استان کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

وی بیان کرد: جشنواره شعر انتظار از باسابقه‌ترین جشنواره‌های ادبی استان مرکزی است که هر سال همزمان با نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) به میزبانی شهرستان زرندیه برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره شعر انتظار استان مرکزی افزود: آثار دریافتی توسط هیات داوران مرکب از سه داور مطرح کشوری ارزیابی و نفرات برتر اعلام می‌شوند و در صورت فراهم بودن شرایط از نفرات برگزیده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی به صورت حضوری تقدیر می‌شود.
جوانمرد برگزاری این جشنواره را فرصتی برای فرهیختگان و شاعران آئینی دانست که در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ و  ادبیات مهدوی گام بر می دارند.
وی ضمن تقدیر از زحمات و مساعدت‌های مسئولان در برگزاری جشنواره شعر انتظار، افزود: نگاه و رویکرد محتوایی در شعر مهدوی و امام زمانی (عج) بسیار مهم است زیرا از منظر مضمونی،  موضوعی و محتوایی، شاعر آیینی باید شناخت عمیقی از این مسائل داشته باشد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group