پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

مدیر پروژه سوارکاری سرزمین ایرانیان زرندیه گفت: در سال‌های آتی میزبان مسابقات بین المللی پرش، درساژ، اسب دوانی و استقامت خواهیم بود.

مدیر پروژه سوارکاری سرزمین ایرانیان امروز جمعه ۲۲ اسفندماه در حاشیه آغاز بکار آزمایشی این  مجموعه سوارکاری اظهار کرد: این مجموعه  در زمینی به مساحت ۲۸ هکتار در شهرک توریستی تفریحی سرزمین ایرانیان واقع شده و از سال ۱۳۸۷ مطالعه و طراحی آن انجام شده است.

غزاله منتظم افزود: در ۲۴ آذرماه ۱۳۹۷ مراسم کلنگ زنی باشگاه توسط ریاست فدراسیون سوارکاری و سرمربی تیم و سوارکاران تیم بارادرساژ انجام شد و در سال ۱۳۹۸ هیات سوارکاری منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان هم به رسمیت شناخته و تشکیل شد و امروز پس از ۲۶ ماه با ساخت اولین اصطبل و مانژهای سرپوشیده و آموزشی و درساژ و پرش در آستانه بهره برداری فاز اول قرار گرفته است.

وی در ادامه به مراحل تکمیل و اعلام برنامه‌های آتی اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۰ ساخت فاز دوم این مجموعه آغاز خواهد شد و در سال‌های آینده میزبان مسابقات بین المللی پرش، درساژ، اسب دوانی و استقامت خواهیم بود.

در ادامه مدیرعامل شرکت توسعه سیاحان(سرزمین ایرانیان) نیز گفت: امروز بهره برداری این مجموعه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان انجام می‌شود. در نیمه اول سال ۱۴۰۰ بهره برداری رسمی مجموعه انجام و افتتاح رسمی مجموعه سوارکاری اتفاق خواهد افتاد.

علیرضا جوادی افزود: هدف بعدی افتتاح پروژه مجموعه کورس اسب دوانی در ایران است که تا سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group