جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

طرح شباب الرضا (ع) با محوریت خادمیار "ابوالقاسم مفیدی" از سال 1397 در حوزه شهرستان زرندیه اجرایی شده است.

🔺به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه در این طرح با تبلیغات مناسب و گسترده به ویژه در شبکه‌های مجازی و محلی شهرستان و کانون‌های خادمیاری جامعه مخاطب شامل خانواده هایی که نام فرزند خود را "رضا " یا "پسوند رضا" انتخاب کنند می توانند با ارائه تصویر شناسنامه فرزند خود به کانون خادمیاری شهرستان مبلغ 400 هزار تومان هدیه دریافت نمایند.

🔺هدف از اجرای طرح اشاعه نام "رضا" در بین متولدین ذکور شهرستان و روستاهای تابعه می باشد .

🔺رویکرد توجیه خادمیاران برای تبلیغات چهره به چهره آنها در بین اقوام، دوستان و آشنایان صورت پذیرفته شده است .منابع مالی طرح از طریق خادمیاران و تعامل تنگاتنگ با خیرین علاقمند به امام رضا (ع) از سال 97 که طرح کلید خورده، تامین شده است.

🔺علاوه بر اسامی و القاب مزین به نام مبارک رضا تلاش شده به برخی نامگذاری های دیگر که از القاب ائمه معصومین (ع) استفاده می شود هدیه تعلق گیرد.

🔺خانواده های سطح شهرستان استقبال خو بی از نامگذاری های القاب و اسامی "رضا" بعمل آوردند .

🔹متن اطلاعیه کانون خدمت رضو ی شهرستان زرندیه به این شرح بوده است:

🔺کانون فوق در نظر دارد به دلیل وجو د ساحت مقدس ولی نعمت کشور عزیزمان، شمس الشموس ، سلطان آقا ابالحسن الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء و خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه (س) برای آن دسته از خانواده‌هایی که نام فرزندان متولد شده از ابتدا ی سال 1398 به بعد خود را مزیّن به نام مبارک حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) مانند رضا،امیرضا، محمدرضا، احمدرضا، علیرضا، حسن رضا، حسین رضا، حمید رضا و . . . انتخاب نمایند با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه به دفتر کانون خدمت رضوی شهرستان مراجعه تا از هدایای ویژه و متبرک منتسب به امام معصوم (ع) بهرمند شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group