سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

استاندار مرکزی گفت: در طول دهه فجر ۷۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

سیدعلی آقازاده نوزدهم بهمن‌ماه، در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در جریان سفر به شهرستان زرندیه و افتتاح پروژه دامداری شرکت سبز غزال میهن این شهرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری یکی از مهمترین پروژه‌های مهم استان مرکزی و کشور تحت عنوان فاز اول و دوم شرکت دامداری سبز غزال میهن به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این شرکت با بهره‌گیری از ۲۰ هزار راس دام شیری، در نوع خود در کشور بی مانند است، افزود: فازهای سه و چهار تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که در نهایت ۴۰ هزار راس دام شیری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در واقع این مجتمع، با چنین ظرفیتی در خاورمیانه بی مثال خواهد بود.

آقازاده افزود: همزمان با این پروژه و در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۷۹ پروژه در شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری و کلنگ زنی می شود و حدود ۲۳۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم برای جوانان این شهرستان ایجاد می شود.

استاندار مرکزی، افتتاح چند پروژه شهری در شهر مامونیه را از دیگر پروژه‌های شهرستان زرندیه در دهه فجر ۱۳۹۹ دانست و گفت: در طول چند ماه اخیر شهرداری شهر مامونیه با انجام اقدامات زیرساختی در مسیر توسعه شبکه معابر، فضای سبز، ایجاد پیاده رو در قالب اجرای سنگفرش و زیباسازی حرکت کرده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group