دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 | Monday 13 May 2024

فرماندار زرندیه گفت: در ایام دهه مبارک فجر، ۷۸ طرح و پروژه در حوزه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان افتتاح خواهد شد.

«سیامک سلیمانی» روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا، افزود: میزان اشتغالزایی مستقیم و جانبی این طرح ها یک هزار و ۵۲۸ نفر محاسبه شده است که اقدامی موثر در راستای توسعه پایدار اقتصادی و کاهش بیکاری به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: از مجموع طرح‌های افتتاحی دهه فجر امسال در شهرستان زرندیه ۵۶ مورد در بخش عمرانی است که برای به نتیجه رسیدن آنها افزون بر یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی عنوان کرد: کل طرح های افتتاحی در بخش اقتصادی شهرستان زرندیه نیز ۲۲ مورد است که تکمیل و راه اندازی آنها مستلزم صرف بیش از ۲ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار بوده است که در ایام دهه فجر امسال برای استفاده شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته سلیمانی ارزش کل طرح های عمرانی و اقتصادی که در این شهرستان افتتاح خواهند شد افزون بر سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

فرماندار زرندیه گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این رابطه حدود یک هزار میلیارد ریال مشارکت داشته اند و از محل تسهیلات بانکی نیز یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد ضمن اینکه به میزان یک هزار و ۲۶۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض برای تکمیل طرح های مذکور پرداخت شده است.

سلیمانی تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت جامعه، برنامه‌های دهه فجر با جمعیت محدود و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شهرستان زرندیه با ۷۰ هزار نفر جمعیت از مراکز صنعتی و تولید محصولات باغی استان مرکزی است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group