جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: ظهر امروز ۲ تن از اهالی روستای «بند امیر» شهرستان زرندیه به دلیل مسمومیت با گاز جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا و نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه، محسن صیادی در این خصوص اظهار کرد: حادثه مذکور در ساعت ۱۲ و ۵۰ دقیقه امروز به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ پایگاه امانیه به محل حادثه اعزام شد و اقدامات مرتبط را آغاز کرد.

به گفته این مسئول، با وجود تلاش تیم عملیاتی پیش بیمارستانی برای احیای مسمومین اما به علت گذشت زمان طولانی از مسمومیت نتیجه ای حاصل نشد و این ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

صیدی گفت:هنوز علت مسمومیت جانباختگان و اینکه بخاطر نشت گاز شهری یا مسمومیت به دلیل استنشاق مونوکسید کربن بوده است، معلوم نیست و مراتب در دست بررسی قرار دارد.
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه با بیان اینکه در فصول سرد هر سال شاهد چنین حوادث تلخی هستیم از شهروندان خواست که با رعایت اصول ایمنی در نصب وسایل گرمایشی گازسوز و تهویه مناسب از بروز این نوع حوادث جلوگیری کنند.

زرندیه با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شمال ساوه قرار دارد و از شهرستانهای صنعتی و کشاورزی استان مرکزی محسوب می شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group